Remélem most sikerül...

 2009.10.06. 18:04

Sziasztok.Most nem lesz bevező duma vagy vmi,nem tudok kitalálni semmit,sztem egy ideig nem is írok bevezető szöveget,csak belevágok a közepébe azt jólvan.Olyan elegem van magamból,mint már rég.Nemrég komoyla elhatározásra jutottam,de pesrze hogy megszegtem,semmi,de semmi akaraterőm nincs,kitartás nuku,minden amit eddig magamban jó tulajdonságnak gondoltam eltűnt.Helyette van ez a "senkivagyokmindenkijobbnálam érzés",amit Nikim egyszer oylan jól megfogalmazott a blogjába.Sőt,talán még rosszab,úgy érzem én vagyok a leghülyébb,legnyengébb,leg,csúnya ezt kimondanom,legundorítóbb ember a világon.Spórolnom is kpne hogy meg tudjam venni az eclipset,de pesrze hogy az se emgy,a francba,össze kell szednem magam,de a legrosszab,hogy régen,ha ilyenek történtek velem,tudtam hogy szét avgyok esve,úgy is érzetem magam,és tudtam rá a megoldát,de most,most fogalmam sincs mit tudnék ezzel kezdeni.Most,ebben a pillanataban fogadok meg valamit,határozom el magam,és nem lesz olyan hogy abbahagyom,mégha először nem is sikerrel indítok,nem adhatom fel.Minden oylan nem tudom,semmilyen,nem szeretemha semmiylen,mert azt automatikusan a rosszal azonosítom.Ráadásul a jegyeimen is javítotanom kéne,sosem álltam még ilyen szarul,majd most,érettségi előtt lerontom a jegyeimet is.Plusz állandóan veszekszünk anyával.Erről ne is többet.Az egyik,talán egyetlen jó dolog ami történt velem,hoyg a barátaimmal jól elvagyunk,remélem ez nem is fog változni soha,valamint az hoyg szereztem új ismerősöket,ez azért nagyon jó.

Na hagyjuk is,úgyse tudok okosabbat mondani,megyek futni,az legalább egy értelmes dolog,aztán meg tanulni gőzerővel...

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr941432241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása