Egy fájdalmas nap:S

 2010.01.07. 15:45

Sziasztok.Nagyon durván gázosan érzem magam,ugyanis minden testrészemet összetörtem.Most nincs kedvem részletezni a dolgot,csak anynit h a hasam nagyon görcsöl,tegnap összetörtem a térdem edzésen,és ma meg elestem a hálóba,feldagadt a kezem,a seggemen van egy óriási nagy folt,és a könyökömet is majdnem eltörtem.De legalább ma röpi volt a srácokkal,a "úgymintatvben" még mindig vicces,nem tudom eldönteni melyik néz ki hüylébben az ugrás során,Ábel vagy Gergő:D.Hazafelé jól megdobáltak hógolyóval,és előre szólok hogyha begöndörödik a hajam meghalsz:D.Ma volt egy qrva igazságtalan franciadogánk,mert úgy küldette be a tanárnő h nem volt már egy hete és oylan anyagból írtunk amit nem is vettünk még,de mázlink volt h Ásványi jött be,mert meg tudtam súgni mindenkinek a választ,meg le tudtuk nézni netről a szavakatxD.tényleg meg srácvakultam,az am 9 pontos emberkét egy hetesnek létom,h mi lett velem:D.

Mari,sok sikert mára,érezd nagyon jól magad,bár mostmár kb ottlehetsz,most te vagy befosva,aztán a holnap,hááát...

Sztem ennyit akartam írni,de ha még ezyemb jut valami leírom.Jah,és Peti remélem tényleg nem etzsitek bele a filmbe azt a képet amit ma csináltatok rólam még bámultam ki a fejemből mert feljelentelek benenteket:DSziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr801654299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása