Christmas in the school

 2009.12.22. 20:22

Szijasztok.Hát végre vagy nem végre,nem tudom eldönteni de eljött a szünet,a karácsonyi,ami egyeneságon vonz magával dolgokat:későn kelés,no tanulás a suliban,nuku reggeli hideg,semmi reggeli várakozás a vonatra<--->qrvasok angolozás,nuku barátok,semmi találkozás,semmi bámulás,semmi izgalom,semmi edzés,sok édesség,mégnagyobb fenék,úristen,mi lesz velem.Na mindegy,elhatároztam magam h azér is azér is...sőt rájöttem h mégse megint sőt nem is még minidg,csak beképzeltem,és huhh most elmúlt.Mármint az h aszittem megint,és áh,dehogyis,mégcsak az kéne....Aztán,ma rájöttem h tud beszélni és szimpi és ha már beszélni tud akkor jó.Am egész jó nap volt bár vot már jobb is,de azért voltak vicces dolgok,pl a szaloncukordobálás,a fénykép Dudussal vagy mikor felhívtam a mádit és elmondta bemutatkozásnak az élettörténetét,na nem gond,szóval nem volt oylan rossz,de azért nem volt túl jó.Gergő se jött ma suliba hogy oda tudjam neki adni a cuccot,szóval majd cipelhetem be hétfőn:@.Megölöm:D.Aztán ez a furcsi edzés,ami annyira nem volt kifejezetten rossz,csak most valahogy más volt.Kár h szünetbe nem lesz:(.Most még nehezebb lesz.Holnap megyek vásárolni kariajándékoka.Ma megint filozofáltunk Szandival hogy miért mindenkinek csak a ribancok jönnek be?Én azért nem leszek az.Na holnap még úgy is jövök,de még akartam írni,jah igen,mindenkinek marry christmast és köszönöm mindenkinek az ajándékokat.sziasztok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr411616578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titkos mókus (törölt) 2009.12.22. 20:37:42

Szia Szandeh!
Szerintem én a pasiknak ezen fajtáját soha nem fogom megérteni :)

Szanczus 2009.12.23. 14:50:06

Hát sztem meg csak egy fajtájuk vanXD.Na jó biztos nem,.csak jól titkolják:D
süti beállítások módosítása