2009-összegzésxD

 2010.01.02. 13:36

Mivel átléptünk egy új évbe,végre lezárhatom azt a szar tavalyit,írok egy összegzést,és ezzel elkezdem(ha már nem kezdtem el;)) az idei évet.

Szóval.Az év eleje ugyaúgy indult mint minden év,szar hangulatba szünetről visszatérve,de egy új érzéssel.Nagyon bele VOLTAM esve valakibe.Március 20a környékén kezdődött meg igazából a 2009 es év.Barátnőimmel megalakítottuk a ribizlilányokat(azoknak mondom akiknek nem jött le:a ribancból eredxDde persze csak képletesen,nem vagyunk azok)ami azóta már feloszlott,de ez nem azt jelenti h enm vagyunk jóba csak azt h ez direkt erre az időszakra alakult.A márciusom áprilisom és májusom igen érdekesen telt.Az idegesség szakaszának tudnám nevezni:Dugyanis minden egyes beszélgetésem előtt vele,olyan ideges voltam h csak na.de jó h már nem vagyok olyan hülyexD.Megváltoztam azóta.Viszont az azévi szülinapom valami rémes volt.Tudatosítottak bennem valamit ami  széttörte a szívemet(azóta már rendbejött).Viszont az a szülinap?!Csajok annyira kösz h akkor ottvoltatok nekem,nem tom mi lett volna velem.de túltettem magam rajta,nyáron meg huhú,Mari,azok a szombatok;).Most nyáron is sort kerítünk rájuk remélem,és megint piába fulladunk:D.Azért azt el kell ismerni h azok a bulik jók voltak(kivéve egyet mikor a taknyomon csúsztam másnap anynira megfáztamxD.)Á,és a nyomulós ,alig bírtam lepattintani,de azért jó fej volt,asszem:D.De egy jó ideje nem beszéltem vele.A szeptember valahogy más volt mint szokott lenni,én vezettem be a kicsiket a suliba(direkt nem úgy mondtam h a kicsiket beavattam a nagyok közé,mert ez így mást jelentenexD),egészen más volt mint szokott lenni,hát na,már nem vagyok az az elveszett kiscsaj,megtaláltam  a hagngomat és önmagam,azthiszem.Megismertem Szandrát(ő egy másik csaj nem én:D)egy nagyon jó barát szerepében,és egy jócsomó emberrel összebarátkoztam,olyanokkal is akikkel soha nem gondoltam volna.Szeptemberben  volt egy kis megingásom,de jó h leráncigattatok a földre,kösszi:).Aztán túléltem egy rettenetes szalagavatót,megkaptam életem telefonját,és szilvesztereztem egy jót;)(részegfoci 4ever;benzinkútnál ne cigizz met felrobbansz!!!;részegen nem te mész a villanyoszlopnak hanem az jön nekedxD)Egy darab fogadalmat nem tettem,amit megfogadok az úgyse jön össze,szóval csak csinálom amit akarok,ennyi.Összevéve egy két szóval jellemezni:szenvedős,érzelemdús,bulis,szar,ismerkedős.Asszem ennyi.De az biztos h a 2010-es évemet nagyon másként fogom alakítani mint a kilenceset,sokkal többet akarok bulizni,élni az életemet,veletek lenni,szóval csak jöjjön ami jön,nem foglalkozni semmivel.Legyetek olyanok amilyenek vagytok,sziasztok egy boldogabb évben:).

 

Ezt csak neked írom,bocsi mindenkitől,te érteni fogod:Legyél erős,nem olyan nagy probléma mint aminek most érzed,remélem meg tudjátok beszélni,és nehogy azthidd h mással nem esik meg,ráadásul még nem is egészen történt meg,szóval fel a fejjel,nem lesz gond!!!Írtam kommentet blogodra,és ne aggódj!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr401639237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása