The word is tiny

 2010.01.15. 18:12

Sziasztok.Ma a délelőttöm elég uncsi volt,megtaláltam életem egyik táskáját,bocs Manó,megcsaltalak mint avonkatalógusoslány:D.Leoltottam matekon egy csajt,de nagyon idegesített már h be nem áll a szája,meg olyan hülyeségeket dumál.Na,én nem vagyok olyan h nem mondom meg a véleményem:D.Aztán volt röpi,az jó volt,mint mindig.Hazafelé beszélgettem Szandival meg Sanyival és el sem hiszem de Sanyi ott volt az idén nyáron csúfósvégetérőelsemkezdődőszínköröselőadáspróbálozáskor:D.Tiszta fura h ilyen kicsi a világ.Aztán Szandival hazamentünk,és hatáskörömbe került ugyanis simán bemutatott egy bámuló autósnak:D.Csak így tovább,így kell ezt:D.Am rájöttem h NINCSENEK BUSZOK!!!.Jó,ma már harmadjára megyek fel reggelente három kilométert az állomáshoz de basszus az eszembe se jutott h akkor hogy megyek fel illetve hogy utazok fel Pestre????Na majd megoldom valahogy:/.Am ma nem nagoyn történt velem semmi különös,fura is,bár azért ha belegondolok,na mindegy.Vissza kell lopnom Gergőtől a tételeimet mert ha elszórja én esküszöm megölöm.Angolon megint CAPPUCCINO-t ittunk Fannival;).Ma nem hívom,azérse,ki kell bírnom mert ki kell azt kész.Na,most megyek,tiszta fáradt vok.Pussz,sziasztok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr681675095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása