After szalagavató

 2009.12.20. 13:58

Szevah mindenkinek:).Végre végre végre!!! Túlvagyunk a szalagavatón.Nagyongyönyörűségesen szép volt,és hiperszónikusan szomorú:(.Főleg az a gyertyás rész,ott tényleg azt hittem elsírom magam,köszi hogy ott voltál és fogtad a kezem:).A ruhák gyönyörűek voltak,mint már azt féligmeddig láthattuk és,és történt egy két nagyon állat dolog,mint nem is tudom ki elkésik a saját keringőjérőlxD,meg hogy én lettem a szalagtartó.Hát nem volt semmi,tisztára beszartam,de annyira jó volt.Remélem látod hogy baszottul nem volt igazad,és jó lenne ha tudnád hogy nagyon megbántottál azzal,hogy lecsúnyáztál,és köszi h vigasztaltatok:)..Szóval,mostmár csak meg kell nekünk is találni a jövőbeli táncpartnerünket,és aztán irány a jövő év,és akkor majd nekünk állnak három órát sörfalnak,és őket löki fel valami nagydarab banya:@ be egy pedofil bácsi ölébe.Áh,és köszönöm Zsófi és Fanni apukájának a fuvarokat,nagy köszönet:)Am rosszabra számítottam szalagavató terén,nem volt rossz,de jobb hogy túlvagyunk,mert igazából azért nem vártam,mert ez is egy lépés affelé hogy elmenyjenek egyesek akiket ismerek,és közel állnak hozzám.Na mindegy.

Tegnap leesett egy akkora mennyiségű hó hogy térdig elmerülök benne.Nem vicc,nagyon durva.csináltunk egy csomó képet öcsémmel ahogy havazunk,fölraktam vipre,meg csináltam egy vidit is,ahogy lapátolja Pöci a havat.

Ma voltunk piacon,vettünk egy oylan jó kabátot,sokkal jobb mint ami régen volt,és nagyon szeretem,már most:D.Jó volt egy nagyot sétálni ma a hóba a piacig,cask az a sok buzi autós ne lenne,mi?

Tegnap volt egy kis probléma,jó,böszömnagy probléma,és én oylan dühös és csalódott voltam,és innen üzenném,hogy ehhez nem volt jogod,nem volt szép tőled,és hidd el,qrvára úgy tűnik mintha nem akarnád h éljek,de tudod mit?Mostmár azért nem vagyok se dühös se csalódott,mert nem érdekel.És nem csak emiatt.Szóval,jó,béküljünk ki,de mondanám h nem lesz a régi,de régen se volt semmi,szóval,inkább csak de....Mind1,hátha majd egyszer sikerül kialakítani valami jót,de tudod,mostmár lehet késő.És köszi Kacsa hogy érdeklődtél,igazán jól esett.

Sikerült kitalálnom h mit sütök karácsonykor a suliba,és sztornó a mufinoknak.Majd éneklek a by by baby-t:D.Várom már a Karácsonyt,a suliba is,meg itthon is,ma még be kell csomagolnom az ajándékot.

Tegnapelőtt akkora béna voltam,és akkorát taccsoltam majdnem,a rossz végét kezdtem meg az uborkánakxD,azt nem ajánlom senkinek.

Hétfőre viszem a sapkád,ezerszer köszi,megmentetted a fejem egy hajhullástól:)

Na,most sztem megyek,de még akartam valamit írni csak annyira elfelejtettem.Áh,megvan,az hogy annyit de annyit angoloztam a hétvégén hogy hamarosan a blogom is angolul fogom írni,mert magyarul már nem fognak eszembe jutni az őő mik is?wordsok,tudjátok nah,jah szóval a szavakxD.Csak viccelek.Na pussz mindenkinek,majd jövök.

És ez egy gyönyrű idézet Józsitól,aki Lincolntól idézte:”Nem az a lényeg ,hogy hány év van életedben,hanem ,hogy mennyi élet van éveidben”.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr941610896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása