Csak úgy

 2009.12.07. 15:41

Sziasztok.Most tudtam ideszabadulni a nagygéphez,meg tanulni is kell,szóval gyors bejegyzés lesz.Nem nagyon történt velem semmi mostanában.A gondolkodás időszaka lejárt,legalábbis nálam,mármint hogy a hétvégén amiken gondolkoztam úgy látom sikerült rendezni.Le is kopogom.beválni látszék az új taktikám.Mostanában tesiórén röpizünk,ami számomra nagyon jó,tudom h vannak akiknek nem,és tényleg sajnálom h nem érzik jól magukat:(.Már dolgozom ezen az új sportágon,tudjátok amit nemrég találtam ki,őőő forökoball:D.Jah,meg mekkora volt ma  Mari az a kosárlabdásfejbedobálós dolog.Először Mari fejbedobott vélenül kosárlabdával,aztán mikor jött felém kapott egyett ő is a fejére,felnézek erre fejbetaalál egy másik labada is,szóval már a földön fetrengtünk.Próbálom tartani a saját magam által előírt szabályaimnak,hát elég nehéz,mondhatom.Áh,és rájöttem valamire,még mindig csak egy dologra várok,egyetlen egyre,ami megoldana mindent,és még egy jó ideig,biztosan tudom h várni fogok.Szar ez így,de nem ez tölti ki az összes időmet,szal anynira nem baj.Ma beszéltük Marival meg Annával h el kéne menni valahova bulizni,és ez nnyira így van,nekem már annyira elvonási tüneteim vannak.Úgyhogy gyorsan találjuk ki csajok!Bár most vannak nem mondok semmit infóim:D.(ezt nem mindenki érti;),aki akarja annak majd elmondom).Ma hármas lett a matek tz-m ezzel garantáltam magamnak az év végi hármast,szuper vagy Szandi basszammeg hogy lehetek ekkora pöcs?Na hagyjuk inkább,majd pénteken írok javítót.Hát,most mást nagyon nem is tudok írni,olvastam a True Bloodot,nézem is,hát valami szuperjó,annyira tetszik(L).Na mék is ,majd valamikor jövök.pussza nektek.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr931580541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása