Rohangálós délelőtt

 2010.01.06. 18:06

Sziasztok!Áh,olyan elegem van,ez a nap valami szörrnyűű volt.Elindultam reggel nyolckor,az am fél órás utat egy órássá varázsolta a bkv,utálom a bkvt,beérek az orvoshoz fél órával később mint ahogy időpontom van,szerelik a gépet,tehát leszek szíves kis türelemmel rendelkezni.Na a kis türelemből egy óra lett,behívnak előttem egy kissrácot,mindeközbe két idióta kisgyerek ott futkározott meg kiabált,a szüleik meg ha lehet mégidegesítőbbek voltak.Oké,végre kijutottam,legalább az egyik gyógyszerem elhagyhatom.Persze pont nem azt ami miat nem ihatok.Oké,megyek ki,illetve csúszok ki magassarkú cipőbe,jégen,amibe qrvára fáj a lábam.De imádom azt a csizmát,kár h múltkor úgy tönkretettem.Na,megyek metróval KöKire mondván elmegyek majd a 11:42es vonattal,nem jött be,az előző vonat pont negyven percet késett és akkor jött volna,erre bemondják,h hatvan percet késik.És köszi h ordítoztál velem,tényleg,mondtam h felfogtam ,nem akartam felszállni arra a vonatra,de mivel ezt nem tudtam elmondani ugyanis nem hagytál szóhoz jutni...Szóval gyorsan felhívom apát le tud e vinni ócsára edzésre,visszametrózok Határútra,felszállok a buszra,mindeközben már dél van,megnyukszok h elkaptam egy gyors járatot nem lehet semmi baj,és mi történt??Dugóba keveredett,fél órát álltunk egyhelybe,és már annyira ideges voltam h egy helybe ültem(ücsörögtem:D:D) és előre hátra dölöngéltem:D na jó,nem,csak majdnem.Hazakeveredek,és innentől már azt hittem minden sínen van.Aha,persze,bemegyek suliba,talizok barijaimmal,edzés,ami a napom értelmét jelentette,erre oylan szarul lettem h haza akartam menni,Hányinger meg fejfájás,meg szteem most jön ki rajtam ez a sok idegeskedés,meg kéne nyugodnom.Meg is fogok.Míg nem voltam suliba barijaim hívtak egy párszor meg smst is kaptam tőletek,és imádlaaaak titeket,mindannyiótokat,és ezentúl minden nap megyek suliba:)hogy ne legyen "szandielvonásirángás".óriási pusszi nektek<3.

Köszi Niki nagyon h szerzel nekem meghívót ara a torrentes oldalra.:)

Most épp öcsémre vigyázok,bár nem nagyon kell rá vigyázni,van Tv meg gép:D.

Huhúú,péntek.

Ma nem tanultam semmit.Nem is fogok:D.Néha rosszat is akarok csinálni:D

ÁÁh,ez a tegnap sms:&<3:D

Na megyek,és megölöm öcsémet mert éppen most borította ki a cukrosdobozt:D.Pusszi nektek,és hallgassatok sok 30y,én most megint nagyon elkezdtem,és megint nagyoon imádom őket,kár h ellopták ez mp3mam:S.sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr111652121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása