The day of big experiences

 2009.12.17. 16:39

Sziasztok.Hát,ma volt szalagavató főpróba.Kellemetlenebbre számítottam,de ahhoz képest elég jó volt.Azt hiszem h a mai napot a nagy élmények napjaként tudnám jellemezni.A sorfal állás közben történtek nagyon jó hangulatba kevertek,de mégis van benem egy kis szomorúság:(.Ilyenkor minidg feltámad bennem az,h tökre szeretek mindenkit,és senkit sem akarok elveszíteni.Mostanában az a kérdés foglalkoztat h hogy tud valaki mindenkivel jóba lenni?Mert nekem ez nagy célom.Lécci,aki olvassa a blogomat,bármi hülyeséget csinálok tudja be annak h lökött vagyokxD.És lécci még azt is,ha teszek vagy mondok valami hülyeséget szóljatok vagy verjetek fejbexD.Mikor épp nem álltunk falat,akkor Fannival tervezgettük A Tökéletest,ami persze egy ruha a szalagavatónkra(na jó nem csak a ruha:D),és kiderült,hogy nagyon egyről beszélünk:).//És hát igen,megint tudatosult benem h már megint....Hazafelé Gergővel és Fannival mentem,jah meg persze Dénessel.Hogy felejthettem ki?:D,Marii,annyira sajnálom a pénztrárcádat,és át is érzem,mert én meg otthagytam az aula közepén a tornazsákom,nem raktam be a szekrénybe és őszintén remélem h holnap még meglesz,és a te tárcád is.Holnap nem megyek be egy órára sem,majd "díszítünk".Olyan álmos vagyok már napok óta,sokáig szoktam fennlenni,és azthiszem én is követem Niki példáját,és elmegyek szunyálni ha hazaértem.(Áh,és nagy élményben nem csak nekem volt részem,igaz Szandra;)?).

Szandra bemásolt nekem egy címet,és nekem ez annyira megtetszett,gondoltam leírom:Az nem létezik hogy  a szívem ennyire megcsaljon ,úgy érzem jó szándék van benne. Remélem  mert már többet nem nagyon bírok ki ,tehát ha tévedek akkor jó út vezet a teljes távozáshoz ,egyenes.

Ez megerősít abban h nem csak én vagyok ilyen zagyvarodottxD.Na jólvan,most megyek tanulni,legyetek akik vagytok,szeret mindenkinek,pussza.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr31604783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása