EtikaXD

 2009.12.08. 15:32

Sziasztok.Hogy most minek írok azt nagyon nem tudom,ugyanis ma nem történt velem semmi,egy jó büfézésen meg egy megázáson kívül.Szóval ez a mai nap elég szar volt,és most alig bírom mozgatni az ujjaimat,ugyanis elfagytak odakint.A mai nap végre valahára észrevették h nem vagyok jóXD.Csak viccelek amivel arra céloztam h etikán elültettek mert beszélgettem meg telóztam,hát kérem szépen ez van.Am meg tényleg nem vagyok jó.Vagyis én már nem is tudom eldönteni h mi a jó és mi a rossz.Már nagyon bennünk van a partihangulat és valmait gyorsan kell tennünk.Tök jó,mert ezt most több dologban is értem,na tök mindegy,ezt úgyse értitek,bocsesz.Annyira fáradt avgyok most,gondolom a gyógyszertől,de nem vok benne biztos.Na sztem most húzok is,nincs is kedvem írni meg nincs is miről,majd még jök,pussz.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr241583568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása