Inspired by karácsonyi hangulat

 2009.12.15. 16:26

Áúú,így tudnám kezdeni a bejegyzéseimet,ugyanis két pillanata hoztam a formám,és úgy belerúgtam egy dobozba hogy azt hittem eltötem a lábujjaimat.

Hát a mai nap,hm,nem volt semmi különleges,nem volt rossz,de nem volt jó se.Volt egy incidens a kantinba(alhatároztam h ezentúl így fogom hívni a menzát[feltéve ha nem fog idegesíteni valakit]),szóval a kantinba,és elnézést kérek mind a két féltől h beleszóltam,legközelebb egy szót se fogok szólni,csak reméltem h ha szólok,könnyebb lesz abbahagyni,na mindegy,tényleg nem szólok bele többet.Nagyon semmi nem történt ami említésre méltő,csak megtaláltam a jövendőbeli(nagyon nagyon remélhetőleg) szalagavatópartnerem.Ha elvállalod,én nem is tudom,kifizetem a ruhádatxD.Áh,és aki le meri csapni a kezemről meghalxD.Csak viccelek,vagy mégsem?De igen,vagy mégsem?:D

Hazafelé felvetődött egy kérdés:a lovaskocsira kell e jogsi.Mivel egyikőnk se tudta,így  aki tudja az írja már meg,mert tényleg érdekel h kell  e rá,plíz:D.

Régen akartam mondani,csak nem tudtam h mondjam el,és ma ért meg bennem,hogy annyira jó,h már úgy ismersz/ismerjük egymást,hogy elég annyit mondanom h azért érzem magam rosszul,mert fáj ami régebben,és ennyi,ebből tudod h mi van.Veled a legjobb órán papíron msnezni,meg eltervezni olyan dolgokat amiket szentül hiszünk h meg fogunk csinálni,aztán úgyse jön össze.Szóval,köszi h a barátom vagy!!!És itt szeretném megköszönni minden barátomnak h a barátaim és remélem nem fogok soha olyan hülyeséget csinálni h ez megváltozzon,és jó lenne ha tudnátok h fontosak vagytok nekem.Áh,aki ismer az tudja h nem vagyok én ilyen nyálgép,de sztem néha jó ha az ember elmondja h szereti azokat akiket szeret,és mellesleg sztem ezt a karácsonyi hangulat váltja ki belőlem


Áh,ma is van ám nap vicce,vagy nap idézete,tök mindegy.ami most nem is egy lesz,hanem több mert anyi hülye dolgot mondtunk ma.1;by Ásványi Gábor:"..harisnya,ha nem risnya.."xD  2;"Mily gyakran megkapot szomorú hangulatod vagy nah,hangú lantod:D:D"  3;"mi van azon a füzeten?Sztem egy nyúl,egy lány nyúl,tehát lányul-->alányúúúl:D"

Na most megyek,még annyi dolgom van.Legyetek jók illetve ne,legyetek rosszak,aztán inkább fogadjtok meg amit már régóta mondok:make love not war!!!:Dna pussz

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr71600095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása