Shopping

 2009.12.28. 15:46

Szia mindenkinek.Hát ma egy nagyon vásárolós napom volt,ugyanis meg akartam venni álmaim röpiscipőjét,amire már spórolok egy ideje.Kezdtem az Europark Hervisébe,ahol nem találtam olyat aminek nem csúszott a talpa,illetve egyet egy gatya pénzért amit nem vettem meg,szóval úgygondoltam keresek egy Nike boltot.Megtörtént,na hát oda kár volt bemenni,mert ott még olyan cipő se volt amire elég lenne három hónapig spórolni.Na csak viccelek,nem volt olyan amire vágytam(és meg tudtam volna venni:D).Gondoltam,na akkor menyjünk az Auchanba,előtte meg benézünk a Dechatlonba.Jó,bemegyünk,először is alig találtam meg a cipőket,aztán meg találtam egy két jó Nike-it(mert most Nike-it szeretnék)de nem volt oylan igazán jó,eléggé csúszott a talpa,talpuk.Oké,go Auchan,na ott meg alig volt sportcipő szóval mondjuk ki szépen beszoptam,DE.De mikor már kifelé tartottunk az Auchanból,bementem még a Famíliába ahol vettem magamnak egy király fekete gagyát a bulira(amit nagyon remélek h megyünk;és még azt is hozzátenném h a gyatya 29!!!!!!!!-es),és mikor már kiértünk az Auchanba akkor közöltem h én láttam egy nagggyon jó "dugj meg!" cipőt,amire feltétlenül szükségem van,márminthogy a cipőre!!!nem arra amit sugározxDxD,úgyhogy vegyünk egy gyors hátrakanyartxD.Oké,megvettem a magam kis 170jéhez a közel 10 centis tűsarkú strasszos-masnis gyönyörűségemet,és vééégre mehettünk haza.Itthon bevágtam egy hotdogot,és most itt ülök és blogolok:D.

Tegnap,végre jó tesó voltam,mert öcsém ott nyavajgott nekem h nem tud mit nézni a tvben,és én voltam oylan egetverően jófej,hogy kerestem Happy Tree Friends részeket és azt néztük három órán keresztül,meg játszottunk netes játékokat.meg iylen kis faszságokat,de ha nagyon őszinte akarok lenni még én is élveztem:D.Szóval,tegnap este jó lelkiisemerettel feküdtem le.

Na most megyek,sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr371628509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása