Corby yes,friends no:(

 2009.12.26. 11:54

Szia mindenkinek.Tellik a szünet,lassan eltelt a karácsony is,én még mindig csak a harmadik tételemet tanulom,meg a kilónyi szavakat,meg a tenseket:D szóval már nagyon elegem van belőle.De nem baj.Még művtörire is kell tanulnom mert nagy baj lesz belőle ha nem írok puskát.

Immáron harmadik napja hogy Szandrámon(és Zsuzsin de vele telefonon) kívül egyik barátommal sem beszéltem.Úgylátszik csak mi megyünk fel karácsonykor is msnre,hát de szóval érted,nem mindenki érzi át a karácsony hangulatát.Remélem jól tellik a karitok,és azt is hogy mostmár tudunk valamikor beszélni.

Az elhatározásomat van mikor be tudom tartani van mikor nem de azért nagyon azon vagyok.

Mégjobban beleszerettem a corbymba viszont az az egy szar h telefonszámváltozás lesz,scak még a régiről lebeszélem a pénzt.Áh,és a szobaátalakítás után öcsémnek spórolhatok mert ballagására telót kért és nagyon jó,de egyszer megígértem neki h ballagásra azt kap amit kérxD,de ki gondolta ezt akkor?!

Két ünnep között megyek és megveszem álmaim teremcipőjét meg lehet veszek hozzá ujjvédőt is mert azt hittem öcsém eltörte az ujjamat,de komoylan,nem tudtam mozdítani:Dígy jár az aki birkózik egy oylan valakivel aki ha nagyon akarja egyenként töri el az ujjaitxD.Na mindegy a lényeg az,hogy mivel az az ujjam már kétszer volt eltörve így nem a legjobb állapotban van,és már többször is éreztem h nagyon fáj,de leszartam szokásomhoz híven,de lehet most foglalkozok vele kicsit.

Tegnap nagyon durva volt,karácsonykor dörgött meg villámlottxD.Ilyen se volt még.Én tökre szeretem a viharokat szal élveztem scak fura h karácsonykor vihar és nem hóviharxD.

Mostanában nem tudom mi van velem,mindenem fáj,meg a bőröm is fáj hogyha csak a ruha hozzáér,meg a fejem is hasogat szóval nagyon jó.Sztem ez is a gyógyszer mellékhatása de már most kivagyok tőle és még van két hónap...

Zsuzsimnak ismét boldog születésnepot kívánok,sajnálom h ilyen szar napon születtél,de mint ahogy mondtad legalább nem Ádámnak hívnakxD.

Áh,és akkor most mi legyen a szilveszterrel?zt meg kéne beszélni.

Na jólvan,most megyek,és ha ma se jöttök föl msnre egyenként megyek el hozzátok és kapcsolom be a gépeteket:D.Csak viccelek,biztos van jobb elfoglaltságotok mint velem msnezni.Puszi mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr911623850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titkos mókus (törölt) 2009.12.26. 12:13:57

Szia!
Még a végén barátelvonási tüneteid lesznek :)
Vagy már vannak?

Szanczus 2009.12.26. 14:51:04

Még nincsenek,de ajánlom neked hogy jó sokszor legyél fenn msnen,mert ha veled se tudok beszélni,hát az szuper lesz:S

Titkos mókus (törölt) 2009.12.26. 15:55:08

Rám mindig számíthatsz :)
Jut eszembe,holnap edzőtáborban leszek,szóval holnap nuku msn :S
süti beállítások módosítása