Jó kis délelőtt!

 2009.12.30. 12:42

Sziasztok.Most leszámítva azt hogy görcsöl a hasam meg a fejem mint állat tök jóóóól vagyok,mert megkaptam/részben vettem álmaim cipőjéééét.Rózsaszí-fekete Nike,kicsit magasabb a szára mert mindig kimegy a bokám és hátha ez majd jobban tartja,az alja oylan mint amilyet mindig is szerettem volna és nem is csúszik.Egyszóval IMÁDOM.Aztán,el sem hiszem de kaptam még egy extraszuper magassarkú csizmát is,aminek nem olyan magas a sarka szóval még tudok benne menni,és az orra is kerek,fekete szóval álmaim egyik csizmája.és beszerváltam egy egészen jó minőségű röpilabdát(persze nem mva 200-as,igaz Fanni;)),de azért nem rossz,és sztem beviszem majd a suliba merrt azok a szarok amik a terembe vannak.hát...

Szóval ez egy nagyon szuper délelőtt volt.Azért nem reggel mertr mostanábvan a reggelek valahogy kimaradnak az életemből.10 óra előtt ritkán kelek fel,é nem csak hogy nem kelek fel,nem is ébredek fel.Szóval nekem egy nap kb 12-13 órából áll.De azt is tartalmasan kell kitöltenem,biciklizés,angol tanulás ezerrel,öcsémmel játszani(tegnap rongyá vertem Need For Speedbe),el kéne olvasni a Noszty fiút,MSN-ezni,és hát persze blogolni is kell.

Végre holnap szilveszter.Először nagyon akartam menni,aztán kicsit elment a kedvem,most már megint szeretnék menni,csak kicsit félek h nem nagyon fogok ismerni senkit.De remélem igazad lesz amri hogy Laliáékat ismerem és onnantól kezdve már jó lesz.Meg vettem is cuccot rá,szóval na,reménykedem.

Niki,tényleg nagyon remélem hogy használható a fordítás,feladtad vele a leckét,és azt az egy sort még mindig nem értem h hogy csinálta azt h férfiak közé szülessen,szóval ezt nem értem.

Szandi,qrvajó a Michael Jacksonos rajzod,ügyi vagy!

Lehet hogy meg fogom változtatni a blogom kinézetét.Nem tudom,de majd akarok erről is írni egy kicsit.De ha más felszínt láttok,az én voltam:D.na pussz,sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr21632455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titkos mókus (törölt) 2009.12.30. 21:09:47

Szia Szandi!
Köszi,és hozzátenném...HOGY...
van azon kívül egy LILA...ÚJ...KÉP :D

Szanczus 2009.12.31. 16:16:01

Igen,ami nem egy program,hanem egy Lila..új..képxD
süti beállítások módosítása