Utóhatás,juhhúú

 2010.01.05. 15:36

Sziasztok,élőben jelentkezik egy új Szandi egy új évből,ami eddig áááá,annyira de annyira qrva jó!!!Hát szóval,remélem értitek miért is annyira jó nekem,és elég anyit mondanom h ami eddig nem sikerült most igen,legalábbis nagyon úgy néz ki(L).Szóval még élvezem a szilveszter hatásait és hát szóval van ő,és én nagyon bírom őt,de nem akarok erről többet beszélni,mert félek h ez elkiabálás vagy valami hasonló,majd kicsit később írok.De rájöttem h egyáltalán nem az a fontos h hú,most összejöjj akárkivel,hanem az h valaki oylannak gyere össze,aki ,na nem tudom ezt kifejezni,de érzel iránta valamit.

Kedves Valaki és Valaki.Ha olvassátok ezt,márpedig úgyhiszem olvassátok,akkor először is megkérdezném h valami bajotok van velem?A másik meg h engem is meglepett(de az okát tudom(L))de egyáltalán nem érdekel h ezt csináljátok.Legyetek boldogok.Tényleg szívemből kívánom h legyetek boldogok,és köszi a tavaly májusit,sokkal jobb így neked is és nekem is.Szóval az utolsó és végleges szavam hozzád(de ez nem azt jelenti h néha nem fogok rádírni,de ezzel teljesen lezárom azt a kort amikor még úgy gondoltam rád valamennyire):Minden jót és legyél nagyon boldog!

A mai nap elhagytam az mp3mam,vagy ellopták:@

Tegnap,áááh,mint mindig a szokásos idegeskedésem,és Mari és Szandi,annyira köszönöm azt a sok biztató szöveget,annyirra jó.:)Nagyon köszi,szeretlek titeket.És tényleg,meg kell próbálnom optimistábban hozzáálni a dolgokhoz,mert látom,tegnap is bejött.lekopogom:D.De ezzel a boldogság dologgal még mindig csak csínnyán:D.

Annyira várom már,mert annyira de annyira,viszont dupla annyira be fagyok fosva tőle.ÁÁÁÁj.De hááát,nem tudom,ki nem hagynám.

Ez ma egy nap volt,nem tudok elé jelzőt rakni.Jó is,mert annyit dumáltunk Marimmal,meg a többi barátommal lehettem,de mivel valakinek nagyon szar volt,így nekem sem volt túlzottan hiperjó napom.Fáradt vagyok,mert nem aludtam az éjjel,de tökre jól.Fáj a hasam mint állat,de ez most nem számít.Annyira sajnálom ami történt,és h ez a dolog így van,de sztem azért jobb h még most kiderült,mint ha sokáig húzódott volna ez a dolog.És hidd el nekem,mint egy külső munkatársnak:Dnem gázos,csak vámpírosat kéne vele játszani,nem kiszívni a nyakát hanem karótdugni a seggébe.

Holnap no suli:(.Helyette mehetek orvoshoz,éjjen:@faszom.

Azthiszem nem tudok már mit írni,be vok fosva,és izgulok és asszem ennyi:D.Na most megyek,pussza,sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr921648903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása