Csigagigyépxd (+durva:'()

 2009.12.10. 20:16

Húúú basszus,a tököm kivan.Nem tudtam egy ideje blogolni,mivel a nagygépem csiga lassúságú,és eskü egy órája várok arra h betöltse a blogot,és nem is töltötte be normálisan,szóval csak az előző bejegyzésembe tudtam beleírni ezt a bejegyzést.Nem tom,sztem telefonálni kéne,de lehet csak azért csinálja ezt amiért a notebookomnál csinálta,na mindegy,hagyjuk.

Volt edzés,az edzés mindig jó,csak én vagyok oylan béna,legalábbis annak érzem magam.Ez tiszta szar érzés,na mindegy.

Szóval,tök szarul érzem magam,ráadásul utálom is magam,és sosem sikerül betartani az elhatározásomat,ezért most nagyon keményen betartatom magammal.Erről ennyit.Szombaaat,tiszta fasza volt,Szandrával bementünk az Europarkba kariajándékot venni,én nem vettem semmit,de Szandra vett egy pár cuccot.Hazafelé a vonaton megkínáltunk egy ari srácot(aki mellém ült,és erősen félek attól h a pókos-buszos srác volt,bár nem hiszem) csokival,de sajna nem kért:(majd legközelebb:D.Mikor Gyálra értünk,volt még egy csomó időnk és meglátogatam a szandilakot,tiszta szép a házatok,jó sok a tükörxd,és végre megnézhettem azt a baszott vidit,amivel már egy hete szenvedünk.Meg láttam aikidós videókat is(Y).Egyszóval nagyon király volt.

Ma annyit tanultam mint állat.Regel miközben öcsém megszerelte a fiókomat bioszoztam,aztán magyaroztam,majd franciát tanultam canga közben,és végre valahára két óra szenvedés után megértettem a matekot is.Érdekes,hogy tavaly mikor tanárváltás volt,teljesen ugyan ilyen jegyeim voltam.Tz hármas,kettes,négyes,és azután meg javuló tendenciát mutattak a jegyeim.Remélem most is így lesz,majd nagyon azon leszek.Legalább négyesre fel kell tornázniKár h olyan dög lusta voltam ebben a félévben és csak most kezdtem el tanulni.

Ma voltam ajándékot venni.remélem örülni fog neki akinek vettem.

Azért írok le ilyen kis hüyleségeket is,mert nem tudom mikor tudok megint blogolni,és annyira örülök neki h most sikerült,szóval elírok mindent.Rohadtul fáj a hasam,minden pillanatban úgy érzem h hamarosan lepetézekxd.Ha befejeztem a blogot,megyek rendetrakni,majd rajolok,vagy pasztellezek.Annyira megszerettem ezeket mostanában,az egyetlen amin még nagyon jéne dolgozni az a festés,mert az nem nagyon megy.Ma nem angyon fogok angolozni,már fáradt vagyok,meg tanultam ma egy csomót.Sztem megyek i,csak oylannehéz menni,mikor tudom h nem tudom h mikor tudok idejöni legközelebbxD.

Jah,mostanában rászoktunk Szandrával az msn játékokra.Egyszer majd úgyis megverlek valamiben.Reméljük Mari,nekünk is összejön már,nem tom mér nem.Áh,és rókaszmájli forever.

Na akkor én köszönök,pusszi mindenkinek,sziasztok,jah és rájöttem h van egy csomó oylan dolog,ami tök jó h van,és mégis természetesnek vesszük.Ez nem egy mostani felvedezés,de most írom le.

Áh,és ellopok egy ötletet:D,és mától én is fogok írni idézetet a bejegyzéseim végére.A mai:Az élet a legveszélyesebb  játék.Úgyse éled túl.:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Durva:'(

Ájjáj de durva nap volt ez a mai.Szarul indult,unalmasnak mint a többi,de aztán a cselekmények felgyorsultak a menzázás után.Mari leöntötte Nikit egy kancsó vízzel,szegény Niki totál elázott,de csak baleset volt az egész,én már csak tudom milyen könynen ki lehet borítani valamiXD.Aztán az egész nap legdurvább dolga za volt,hogy véletlenül leültünk egy roma "pár" mellé.Ezmég nem is lett volna gond,de a pasi elkezdett ordibálni,h mindenki takarodjon,meg menyjen tovább,meg mutogatott.Ábel mondta h menyjünk tovább,üljünk el máshova.Föláltunk erre a csávó nekitámadt az Ábelnek.Én úgy megijedtem h megöli az Ábelt,aztán minket is.És EZ NEM VICC.Fegyver is volt nála,egyszerűen hihetetlen.Ott ordibált,mi meg gyorsan elhúztuk a csíkot.Abból a vagonból mindenki kiment.És ez még nem minden,pofánvágta a barátnőjét,és egészen Ócsától Gyálig ütötte.A nőből folyt a vér,és egyszer lendületből és erőből hasbarúgta.Az emberek pedig csak álltak és nézték.NEM SZÓLT SENKI.Hát mi ez??Arra fogták mikor szóltam h csinálni kéne valamit,h pesrze majd őket is megveri.Én meg egyedül most hogy mennék oda,pedig ezt most megfogadom h ha kell meghalok de akkor is odamegyek és csinálok valamit,egyszerűen ezt nem lehet hagyni,ha más nem ne nézzék,ez NEM EMBERI DOLOG vagy csináljanak valamit avgy ne nézzék,és még a kallernek is hiába szólt Feri,még ő se mertr odamenni.Még mikor pakonyon se szált le a hapsi,akkor hívták a rendőrséget.Gyálon megálltunk,vártunk,erre kiér a rendőrség,és a rendőrkocsi mellett elsétáltak,A nő is.És senki nem ment utána.Azt mondták ennyi.Undorító.Ez az egész.Ez most eléggé megtört lelkileg...

Egy kicsit jobbá tette a napomat,hogy Fannival bementünk az europarkba vásárolni,és sikerült megveni mindent amit akartunk.

Nem is tudok most mit írni már,ez egszerűen valami olyan volt,ami egyszerre háborít fel,akaszt ki,és szomorít el.Szóval elég erős érzelmeket vált ki belőlem.

Áh,megfogadtam valamit(illetve meg kellett ígérnem) h kevesebbet uborkálok mától.Legalább egy két darabbal kevesebbet kell,mert erősen visszaveti majd hosszútávan a sportteljesítményemet.

Na sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr911589011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása