Sziasztok.Hát ez nem igaz.Mostanában egy titkom se tudom megtartani(ez nem azt jelenti h akik rámbízták a titkaikat azokét bárkinek is elmondom,csak azt h a sajátjaimat egyszerűen nem tudom magamba tartani.)ma apám tudta meg a dolgot de tök véletlenül és persze csak egy aprócska kis töredékét de akkor is...Am meg tök jól reagált rá.Tőle vártam a legkevésbé.Jó,mondjuk ha tudná....

A mai nap délelőttje elég unalmas volt,kivéve a biosz és a fizikaórát.És azért nincs a halnak bőre mert mindig panírt hord:D.Fizikán meg Peti hallod,te olyan hülye vagy:próbáltad már kutyával?Még nem de rajta vagyok a dolgon.És macskával?Az meg mindig elszalad előlem.És hörcsöggel?Az meg túl kicsi volt.xDxDxD(én voltam a kérdező:D).Angolon meg a hare-t semmi sem előzi le,igaz Fanni?:D,Jah,meg a smirci smarcihoz se ér fel semmi:D.Meg aztán amit infón ott össze vissza szerencsétlenkedtünk Gergővel,hát az se volt semmi:D.Szóval vicces délelőtt volt ez,jó h az állatos viccek még mindig jók, csak a hangulatom nagyon ingadozott.Egyszernagyon jó kedvem volt,egyszer meg villamoselévetemmagam hangulat.A déltután meg elég nehéz volt,Zsuzsi hát nem tudom,sztem nem fogom vállalni.Edzés kurvanehéz,de legalább a gondolataimat elterelte.Most megint kezd egy kicsit rossz kedvem lenni.Remélem Mari jólérzed magad:).Na,most megyek.sziasztok

UI:Hiányzol,nagyon(L)((((20:12))))

UUI:Fanni,sok szerencsét a szurihoz,azt majd legközelebb megyünk együtt;D

UUUI:Szeretlek titeket,köszi amiket minden egyes nap elmondtok és ottvagytok nekem.

UUUUI:Már csak 13 nap,áááh,izgulizgulizgul,de vágülis nincs is tétje csak az életem:D.(am meg rájöttem h tökre nem akarok azzal foglalkozni amivel eddig azt gondoltam h akarok,valami oylan szakma kell amiben nem halott emberek meg nem értett életét tanulom éveken át,hanem terepre megyek,izgis dolgokat csinálok és nem scak ülök a seggemen,hogy pontosan mit is még nem tudom:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr301669904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása