Vírus

 2009.12.14. 17:09

Sziasztok,megjavult a csigagyigépemxd,szóval gondoltam blogolok egyet.Meg közbe töktöm az msn-t.Hú,apropó msnen.tegnap kaptam egy oylan vírust,azt hittem falramászok tőle,és kellett új msn címet is létrehoznom,és egyesével felvenni mindenkit.

Mostanában eléggé hülyének meg bénának érzetem magam,és ezen segített amit mondtál,köszönöm:)Tényleg jólesett amit mondtál,és megnyugodtam valamennyire.

Eléggé megy a nemszólok bele semmibe dolog,persze néha néha én se bírom ki a pletskálkodást,de nagyon erőltetem magam h távolmaradjak a veszekedésekbe való belekeveredésektől.Szóval ez az egyik oka annak h mostanában inkább nem szólok nagyon semmit.A másik meg az új taktikám kialakítása.Mondjuk tegyük fel h az egggész élet egy nagy háború.És ki nyer a végén?Az aki nem szerez magának ellenségeket mondjuk azzal h olyan dolgokat csinál/mond ami a másik feleknek nem etstzik vagy éppenséggel kárt okoz nekik.

Annyit kéne még tanulnom de baromira nincsen kedvem,szóval sztem ezt ma nagyon nem erőltetem.

Tegnap egész éjjel szinte nem tudtam aludni.Nagyon szar volt,viszont legalább végiggondoltam egy csomó mindent.

Még mindig,el sem hiszem de még mindig.Nem annyira,nagyon nem annyira,de még mindig.Pedig ez már hülyeség meg nem szabadna,de igazából nem tudom eldönteni h még mindig vagy már megint...Nem lesz ez így jó.De komolyan,ez lehetetlen,és mégis.És el sem hiszem...Bolond vagyok:j'ai attendu toi,j'attende toi et je vais attendre toi quand je panse  il y a espérance...

Na,sztem most most megyek,csinálok valamit.Áh,és a nap beszólása by Ásványi Gábor:Kérdés:Hogy védhetjük magunkat az eső ellen?Á.G.:Járjunk esőtáncot!Válasz:De attól esik.Á.G.:hát akkor járjunk esetlen táncot!!!xdxd szerencsém van ezzel a tanárral:D

Na sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr131597728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása