It's Christmas time

 2009.12.24. 16:34

Sziasztok.Boldog karácsonyt mindenkinek!!!Nekem az van eddig:).Bár a karácsonyi hangulat nincs meg,de tök mindegy,mert most együtt van a család.Reggel megint későn keltem,de nem baj,mert mára szüneteltetem az angolgépezetet.Kicsit szarul vagyok,sztem a gyógyszertől van,fáj mindenem.Meg megcsípett valami egy tök nagy helyen,és fáj és kitaláltam h biztos mérgespók és attól fáj mindenem:D.Nálunk már megvolt az ajándékozás,és megkaptam életem egyik legszuperebb ajándékát ami a Samsung Corby nevet viseli(L).Nagyon szuper tud egy csomó mindent:azonnali netkapcsolat(facebook,youtube,myspace,skype amit csak akartok);FM-rádió;Bluethoot;zenekereső;zenelejátszó;videotelefonálás;tv;2 mp-s kamera;mindenmindenminden amit csak el lehet képzelni.És lehet váltogatni a hátlapját.Szóval nagyon köszönöm nektek(L).Aztán kaptam még egy csomó kozmetikumot,és már kezdtem azt hinni hogy büdös vagyok,de mint kiderült nem vagyok büdös,épp ellenkezőleg:imádom az ilyen cuccokat és azért veszenek:D.Kaptam még egy headsettet is szóval most nagyon sok mindent kaptam.Mi mint minden évben öcsémmel vásároltunk szüleinknek,idén próbáltunk értelmes cuccokat venni.Mamámtól meg nagybátyámtól is kaptam ajándékot,feltöltőkártyát meg gyertyát(most asszem négyezer ft van a két telómon,még soha nem volt ennyi!!).Én azért örülök egy kicsit h nagybátyám most itt van,mert kiskoromban is mindig ott volt nekem,csak miután ugye elköltözött(fogalmazzunk így és szépen) nagyon eltávolodtunk egymástól,és most megint megismerhetjük egymást,igen,meg kell ismernünk újra,mert mióta nem találkoztunk mind a ketten megváltoztunk,de nem baj,nagyon úgy néz ki hogy újszandi és újnagybátyám is  bírják egymást:D.Én világéletemben inkább egy barátomként tekintettem rá mintsem rokonként mert soha nem nő be a feje lágya és mindig hülyülünk egymással,de azért ha kell mindig ott van és számíthatok rá.Na megint egy csomó tök fölösleges infó.

Tegnap éjszaka megnéztem végre a Requiem egy álomért című filmet és nagyon megérintett.Nem hittem volna hogy még meg is fogom könnyezni.Egyrészt rájöttem,hogy sokkal erőseb vagyok annál mint aminek hiszem magam egy bizonyos tekintetben,másrészt viszont rájöttem hogy mennyire könnyen beleeshetek megint abba a hibába amit most nem részleteznék,és hogy az megint mivel járna,és könnyezni meg ott sikerült,amikor a filmben annyira át tudtam érezni az egyik szereplő érzéseit,és előjöttek saját emlékeim is,amik majdnem ugyan ilyenek voltak,és pontosan tudom h akkor is milyen volt,és nah,már megint könnyezem,nem szabadott volna eről írni.De a film jó,főleg a zenéje,majd megnézem megint,csak akkor már számítok rá.Csak az zavart h nincsen befejezése.De mondjuk az életben sincs mindennek befejezése illetve van,csak van amit nem lehet elfogadni.Na mindegy,hagyjuk ezt nagyon,csak gondoltam írok erről is egy kicsit.

Na visszatérve egy vidám témára:karácsony.Anyáék sütöttek egy csomó sütit,mondanám h sajnos,de inkább nem mondom mert tök finomak.Jajj mst jut esze3mbe,át akarom alakítani a szobámat.Kicsit oylan afrikai hanguklatúvá,mivel kicsi a szobám így oylan igazi kis kuckóvá,fa szélcsengőkkel,meg babzsákfotellel,meg egy csomó ilyan dísztárggyal,és befestem lehet a falam iylen terrakotta vagy vöröses színűre,de ez nem 100,de majd vezek egy csomó dísztárygat meg iylen cuccokat szóval majd irány a cserépváros meg az ikea,csak persze az a kérdés h miből lesz rá pénzem,de ez még a jövő zenéje,majd csak jövőre akarom elkezdeni.A lényeg h olyan legyen a szobám ami nekem tetszik és ne tudja lemásolni senki.Tehát olyan szandisztikus legyen:DNa jó csak viccelek,nagyon nagyképűen hangzott.

Máris hiányoztok,bár csak két napja találkoztunk utoljára és msnenen is tudunk beszélgetni,de az nem ugyan az mint élőben.Na mindegy,hamar el fog telni az a szünet.

Még így utolag,a vonatokból elegem van,szarul járnak ha járnak ezért én mától gyalog járok:DCsak viccelek.

Na most megyek,de most kicsit jobban lettem,ami tök jó.Elfoglalom magam valamivel,lehet tanulok kicsit,de nem biztos,inkább felfedezem a Corbymat(L).Na sziasztok,Merry Christmas.


A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr491620923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása