Gondolkozás időszaka

 2009.12.05. 16:12

Sziasztok.Most elég jó kedvű vagyok,de valószínűleg csak a futás miatti endorfin miatt,de tök mindegy,a lényeg h jókedvű vok.Am nagyon nem lenne rá okom,de végülis a rosszkedvűségre se.Tegnap volt egy kis nézeteltérésünk a barátaimmal,de nagyrészét megbeszéltük,meg rájöttem h egy ideje elkezdtem megváltozni vagyis taktikátváltani,és mostmár jobbnak látom nem megbeszélni vagyis inkább úgymondom túlbeszélni a dolgokat,csak alakítani a helyzeteket meg az életet úgy ahogy akarod,és nem beszélni h mi legyen hogy legyen,hanem hagyni h folyjon a maga rendjében,úgyis úgy alakulnak a dolgok ha nem szólunk bele,vagy scak akkor szólunk bele ha úgy látjuk h nagyon nem jó rendben folyik,na szóval úgy alakulnak a dolgok ahogy az a legjobb,mármint egy idő után biztosan,mert valmiért történnek azok a dolgok amik,és na,már nagyon elkanyarodtam.Áh,és mégegyvalami,régebben nagyon rászoktam arra,hogy ha két embernek baja volt egymással,megpróbáltam megoldani a helyzetüket,megbeszéltetni a dolgot,és ezáltal belefoyltam a dolgokba.Na,ezt már többet nem fogom csinálni,semmi közöm ahhoz h két embernek mi problémája van egymással,még akkor sem ha ismerem és szeretem mindkét embert,ezt nekik kell megoldaniuk,én sem szeretem ha más rendezi el a dolgaimat helyettem,illetve szeretem,de nem ebben a formában:D.Szóval minden egyes iylen dolog formál engem,és a végén már csak sikerül elérnem h oylan legyek aki mindig is szerettem volna lenni,de ez nem azzal jár h minden egyes részemet lecserélem,mert akkor mrá alapból nem lennék az aki vagyok.A léyneg h ne problémázzak túl semmit,ússzam az árral,de legyek az aki vagyok,és ne gondoljak hüyleségeket mindenbe.Na,a filozofálásról(mint azt Szandrától oyl sikeresen átvettem:D) ennyit.

A tegnap este nem csak rossz volt,ugyanis beszéltem valakivel,akivel már nagyon rég nem.Már hiányoztak a beszélgetések,meg ő maga is.Szóval jó volt vele megint bezsélni egy kicsit.

Voltam tegnap edzésen,jó béna voltam.Megyünk versenyekre is nemokára,tuti a bénább csapatba kerülök,bár szabi azt mondta nem is elsz olyan h jobb meg bénább csapat mert egyenlően fog minket elosztani.Én mondjuk azért egy kicsit  igazságtalannak találom azt h az is benne van a csapatban,meg még jobbank számít,értitek,aki havonta elmegy ha egy edzésre,én meg már mióta max egy edzést hagytam ki.Na szal ez egy kicsit idegesít.De mindegy,nem fontos,a léyneg h megyünk mecscre,már várom de ugyanakkor tartok is tőle.Aztán voltam angoltanárnál,és sikeresen nem vittem el a pénzt,na még ekkora hülyét?Még szerencse h apa utánamhozta.Eldöntöttem h csak októberben fogok érettségizni,h jobb legyen az eredméynem.De az osztályozóra attól ugyanúgy kell készülni mer az meg már alig több mint egy hónap...

Basszus,úgy utálom ezt az időszakot(mikulás-karácsony) mert iylenkor borzasztó nehéz az önmegtartóztatás.Gyakorlom már egy ideje,de ez az időszak mindig extra nehéz,na majd megoldom vaalhogy,valamit ki kell találnom,úgyis ezt a hétvégét a gondolkozásra meg a töritanulásra szántam...

Olyan borús idő van odakint,szürkeség mindenhol,most eléggé kedvelem ezt az időt.Valahyog nem illene a hangulathoz a ragyogó napsütés harminc fokkal.

Na sztem most megyek is gondolozni meg törizni,pussz nektek,sziasztok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr421576060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása