:S

 2009.11.11. 19:19

Sziasztok.Tudtam hogy nem kellett volna,mindent el tudok cseszni,nemigazmá,ilyen tényleg scak egyszer fordul elő,és persze hogy ki kell hagyni,persze azért kellett hogy ne legyek mégjobban beteg,de mi értelme van ha egészséges vagyok,meg élek és virulok,ha nincs amiért élnem kéne?És ez most nem emiatt van,illetve részben,de ez csak előhozta belőlem mégjobban,ááá,nemigazmá,és emellé még döglődök is,meg mikor megtudtam felment a lázam,nem vagyok normális,jobb is hogy nem voltam ott,mert még a végén újra elkövetnék valami fatális hibát,ígyis elég sok hülyeséget csinálok nap mint nap,nem nem nem nem,a francba,én tudtam,tudtam nemáááá,hhh,nem kellett volna reggel felébrednem,ennyi,ááá,tiszta béna az életem,nincs benne semmi más a hülyeségeken kívül,jah,meg a sok magamnak okozott fájdalmon kívül:S.Amúgy is megfogadtam hogy többet nem akarok olyan hülyeséget csinálni mint nemrég,de úgyse tudom nem csinálni ááá,pedig nem kéne,nem kéne,nem kéne de asszem már késő,de nem,nem lesz késő,nem lehet késő és kész,majkd megoldom vhogy,valami érzelem kiölővel,és ráadásul ez most egy ÚJ hiba lenne,de nem,ez csak még gázosabb lenne,áh,valamit kitalálok,illetve nem is csinálok semmit,az lesz a megoldás,hogy én mekkora hülye vagyok...

Ma egész nap ezt hallgattam,ahelyett,hogy...:www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr61518544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása