Csak a szokásos:D

 2009.09.24. 16:13

Sziasztoooook.Az elmúlt időkben ismét gyors fokozatra kapcsolt az életem.Bejöttek a tanulnivalók,a dogák,a kötelező olvasmányok stb a suliban,szóval az éjszakázás időszaka;).Voltam bálba is,immáron törszvendéggé válva,sikerült becsippentenem egy csöppet,de nem gáz,végülis úgyis ez volt az uccsó bál idén.Kicsit lebuktam h ide mentem nem máshova,de nem baj nagyon nagyon megérte...

Moképre csapatokat kellett alkotnunk,megvolt,csapatizé vezető lettem vagy hogy is hívják,annyira örülök neki h igazából ki sem tudom mutatni,nagyon köszönöm nektek,mert én tényleg imádom ezt csinálni,ez nagyjából az életem fele,szóval mégegyszer köszi,nagyon fogok igyekezni,majd ontani fogom az ötleteket,meg szuperül megírom a forgatókönyvet is,mindent bele fogok adni.

Ma gondolkoztam egy dolgon,és elhatároztam hogy sokkal türelmesebb és toleránsabb vagy hogyismondjam leszek egy bizonyos emberrel,mert lehet hogy csak én kerseek állandóan problémákat,meg idegesítő dolgokat benne.Ezét ezen mindenképpen változtatok.

Folyik gőzerővel a röpi,imádom,az életem másik egynegyed vagy lehet egyharmad része,(ide inkább evygük a sportokat,de főleg a röpit)és atöbi satöbbi.Most is blogolás helyett aerobikoznom kéne,dehát el vagyok fáradva az az igazság.Sztem ma tartok egy kicsit könnyeb napot,bár ma is sétáltam 6 km-t,tesiórám is volt,futok fél órát,szóval ez se egy gyenge nap.

Mostanában egész jó kedvem van,csak elérkeztem egy olyan pontomhoz,h most kell változtatnom magamon.Nem tudom megindokolni,de így érzem,kicsit visszább kell fognom az idiótaságaimat.:DNa majd meglátjuk.Aztán meg még van egy két dolog amitől sürgősen meg kell szabadulnom...

Na de nem rontom el a hangulatom,inkább be is fejezem,megyek tanulni,bár előre érzem h fenn leszek sokáig,töri meg ilyenek,tudod marisom:D

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr991404362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása