Hadarva...

 2009.09.05. 16:41

Sziasztok.

Sztem mostani bejegyzésemet scak gyorsan elhadarom,mert felszaporodtak a dolgaim az iskola megkezdésével,de azért a blogot mégsem hanyagolom el.Na szóval.Az évnyitó gyorsan lement,a szokásos dolgok voltak,a gólyanap is hamar eltelt,nem is szándékozok most hosszabb lírákat írni róla,annál is inkább nem,mert most rohadtul nem foglalkoztatnak az ilyen dolgok.Egy csomó oylan dolog merült fel az életemben amiket nagyon nem értek,hogy egyes emberek miért szeretnek miért utálnak,miért teszik azt amit tesznek,és miét nem tudom egyszerűen elfogadni azt ami van,miért kell agyíalnom rajta annyit.Ráadásul motanában sokat fáj a szívem,félek h megint van valami baj vele,de kardiora akkor sem akarok elmenni mert el fognak tiltani a sportttól vagy megint korház lesz a véga,és ebbe bele sem akarok gondolni.Ha nem veszek róla tudomást nincs is és kész.Az egyik edzésen nagyon szarul éreztem magam,több okból is kifolyólag de hagyjuk ezt.Állandóan azon gondolkozok nem bántottam e meg valakit,meg h vajon haragszik e rám valaki,és ez így nem túl jó.Változtatnom kéne rajta de nem tudok.Nem egyszer próbáltam már.Mint ahogy minden évben megfogadom h halkabbra veszem magam.Ez se megy.És nem az akarással van a gond,egyszerűen ilyen vagyok.Sok hülye dolgommal együtt.Az az egy jó,asszem történt a héten h sikerült ?asszem,elrendezni egy dolgot... . viszont vagy húsz kétes dolog merült fel ,amire nem tudom a válaszokat,és lehet  h soha nem fogom megtudni viszont akkor az is egy válasz lezs,majd elválik.Most akik ismernek azok tudják h ezt h mondtam volna,megállás nélkül csak szövegeltem volna,és nagyon nem is lett volna értelme,de nem baj,nekem van,sőt talán let volna értelme.És gyorsan is beszéltem volna,mint ahogy most gyorsabn is írok,már kezd is lezsakadni akezem,ha most kívánhatnék kettőt,az első sajna megiont az lenne mint múlt március óta,egy jó ideig volt,a második meg az h minden rendeződjön már el.Egyszer elegem lesz belőle,aztán nem is tudommit csinálok,na mindegy,még kitalálom:D.

most megyek.pusszancs mindenkinek,és fő a nyugalom ami úgyse jön össze:D

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr401362175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása