Hali mindenki.Olyan rég írtam már,hogy nem is tudom hol kezdjem.Először is,őő hát,szóval,na mindegy,legyen  a szombat az első.Ugye megint voltunk strandbálon,mari drágám nem mondom hogy éreztem magam;),nem baj,majd legközelebb,de ittunk jó sokat,berúgni még most se sikerült,nem baj majd ezt is legközelebb,de mindent összevéve nem volt ez rossz,egy kicsit megfáztam,de nem baj,legalább megint talákoztam marival,és így sulikezdésig minden héten találkozunk.Jah,és igen,a kezdésnek hozott dianáscukorral összedzsuvázta a lila polóját,de kijött.Jah,és találkoztunk teddel(L),na persze nem az igazival,de mondom nekem megfelelel.:DMásnap annyira szomjas voltam,de az csak a pia miatt volt,de semmi másnaposság,hát én már berúgni se tudok?!:D.Kimentem a piacra full kómába,mert persze aludni másnap nem tudtam,és készültem h megyek próbára erre csürögnek h nem lesz próba,hanem majd akkor amikor edzésem lesz,Szuper,nem tudtam edzésre menni.Na mindegy,a próba szerdán volt,és mint megtudtam egy csomó "kellemes" programom lesz,de ezt majd ha már túlvagyok rajtuk részletezem.Kedden végre találkoztam barátnőimmel,annyira jó volt megint velük hülyülni,csak niki hiányzott,de nem baj,majd bepótoljuk tutira,már várom ilyen szempontból a sulit,de a tanulás,áh inkább hagyjuk.Aztán,voltam edzésen,és bár csak négyen voltunk állati jó volt,egy csomószor meg lettem dícsérve,meg már hiányzott a röpi.Tegnap megmentetem öcsém életét,mert emeleten lakunk ugye,én mentem elöl a lépcsőn,nagyban nyomtam a funkyt pinkre,de ez mellékes,utánam jött öcsém,erre a kis gyagya megcsúszott,elindult felém,és száguld le,hátrafordulok,nekitámaszkodik a lábanak,illetve nekiesik és nekifeszül,a lendület fellöki,elkapom,közbe kimegy a bokám ahogy támaszkodik nekem,de nem baj,mert közbe kapaszkodtam a korlátba,szal nem estünk le,csak aztán neki lejött a bőr a kezéről,nekem kiment a bokám,neki fáj a segge meg a gerince,de én ápolom,szal nem tom ki járt rosszabbul,de mindegy,mert ki is törhette volna a nyakát.De nem így lett.szerencsére.

Nem tom,sztem most egyelőre ennyi,de majd még lehet lesz más,jah igen,kedden mozi,HP.Már várom,na pussz,egyszer írok:D


A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr491309397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása