Fasza kis szombat(Y)

 2009.08.03. 16:30

Szius mindenkinek.Először is kezdem azzal,hogy pénteken voltam másodjára egy olyan "edzésen",amin csak hárman voltunk,de mindegy,talán legközelebb jobb lesz,de még nem is biztos h megyek.

Na szóval,a szombat.Taliándörögdre mntünk fellépni,reggel hétkor indultunk is,a felkelésbe majd belerokkantam,de nem  baj,megérte fölkelni.Odafelé két órás volt az út.Ahogy odaértünk nemsokára kezdődött is az első előadásk,egy romban(klastrom),ami nagyon szép meg minden,de helyileg igen kicsi,de nagyon élveztem a dolgot.És TALÁLKOZTAM BEDE RÓBERTTEL.Ő a kedvenc szakácsom,régebben minden műsörát megnéztem,imádom a fazont,de persze csak mint szakács.Aztán találkoztam Szőke Bandival is,jó fej,csak bnem volt képes lejönni az egyik előadásunkra sem(am jobban bírom badár sánsort,de mindegy),őpedig ő szervezte az egész rendezvényt.A második előadás kicsit késve kezdődött mert vissza kellett mennünk zsuzsiék nyaralójába,mert ott nyaralnak,és tök jó fejek voltak,mert megengedték hogy egy kis időre öltözőnek használjuk a házukat.Kicsit gázos volt az átöltözés,mert ott aludt egy másnapos srác,de hát ez van.Néha felébredt,aztán gondoloom én vissza is aludt:D.Na a második előadás szuper cool volt szerintem,nem azért mert én voltam benne a fsz. hanem annyira jól éreztem magam az előadás közben,meg minden,élveztem az egész dolgot,meg már rég is játszottuk a darabot,és jó volt meguint ezt a szerepet megtestesíteni.Aztán jött az ebéd.Előtte  át kellett(volna) öltözni,de volt egy kb fél méteres pocsolya,és hát ki más lépne bele ha nem én,és csupa sár lett a lábam.Gondoltam lemosom az egyik kútnál,de elfelejtettem h rajtam még a szoknya van,és ahogy felemeltem a lábam, a szembenlevő kocsmatöltelékek elkezdtek tapsolni,egy fotós meg lefényképezett.Úgy elkezdtek röhögni meg minden,én is röhögtem,szal jó volt.de a lényeg az,hogy csak nekünk kettőnknek enikővel nem jutott időnk arra h átöltözzünk,szal az egész városon fellépőruhában vonultunk át.Hát mit ne mondjak,rajongónk az akadt.Paprikáskrumli volt,abból nem ettem,nem csipázzuk egymást,aztán visszamentem átöltözni és ivettel elmendtünk sétálni a vásárba.vettünk egy fagyit(nem vittem magammal több pénzt,mert azt hittem nem lehet majd venni semmit),és mire visszaértünk indultunk hegyetmászni.Az út elég zötykölődős volt,mert odafelé kcsival vittek minket,a fagyit fölkentem a képemre,két helyre is mentünk,mert az egyik helyen két hatalmas bikakutya :D volt az őr,és inkább nem próbáltunk meg bemenni.Bea és Bia pedig fölmásztak egy szamabálára(olcsó játék...)Na végül megérkeztünk a hegy lábához,mindeki rövidgatyába meg papucsba,szét lett szúrva a lábunk,büdös volt az őzszartól:D,meleg volt,köptek minket a legyek,komolyan,de nem baj,jó volt.Mikor mentünk le a hegyról egy kis tó felé,nem tudtam megálni,és futásból nekimentem egy fának,mindenki röhögött,szal ez is jó volt.Megérkeztünk a tóhoz,és hát prsze kinek kell belemászni a lukas csónakba a hídról,hát persez hogy nekem.Bia rálépett ,aztán én is majd megindult a csónak.Beszartam.De aztán gyorsan kiugrottunk,szóval nem lett belőle gond.Visszamásztunk az itatóhoz,bea csupa sáros lett,a fehér cipőjéból sötétbarna lett,de kimosta így már inkább szürke lett.Mikor visszaértük büdösen,izzadtan,fáradta és fájó lábbal, nemsokára mehettünk előadni a harmadik előadást.Gyors mosdás,átöltözés,és egy gyors sokk is belefért,mert ott tudtam meg h a zsuzsi megkérdte az évit,hogy had játsza ő az én szerepemet,mert neki ott vannak ismerősei és olyan kevés szerepe van abba a darabba,é nekem elfelejtettek szólni.Kicsit szarul esett,dehát estem már nagyobbat is pofára,nem tört meg nagyon:D.Ez az előadás sem volt rossz,kif. jó volt,de már mindenki nagyon fáradt volt.Visszaöltöztünk,elsétáltunk a buszhoz,mi enikővel jó felé mentünk,de elküldtek az ellenkező irányba és kiderült h mégis jó irányba mentünk,de hála nekik el kellett mennünk 5 részeg pasi előt,akik ilyen "sexibébigyrevisszakrisztaúgysevárotthon"- kiabáltak utánunk:D.Na és itt jön még a java,ugyanis a hetesen jöttünk vissza,ahol akkora dugó volt,hogy a két órás útból 5 és fél órás lett így éjszaka fé 1 kor értünk haza.És néztünk egy jó filmet,meg egy szar filnmet meg egy közepeset:dOlyan álmos voltam,de nagyon nem tudtam aluni.Aztán másnap délután véletlenül elaludtam egy órácskát,de nem használt sokat.Legközelebb 15.ikén lesz előadásunk elviekben,majd aztán huszadikán.Már várom,mostanában tök sok kedvem lett előadni.

Holnap míting barátnőimmel.Már nagyon várom,tuti jó lezs,csak szar időt mondtak,de végülis legalább nem lesz olyan rohadt melegünk.Majd még eldől mit fogunk csinálni,bizti cuki.Azt is rég látogadtuk már.Itt az ideje.

By by and good day for everybody.Majd gyüszök még.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr201286308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása