Sok semmi egy helyen:D

 2009.07.19. 11:40

Haliho.Hát,jó pár dolog történt velem az elmúlt úgy másfél hétben,csak se kedvem nem volt blogozni,se nagyon időm,jah,és a blog se működött,szóval ez most nem jött össze,viszont most majd bepótolom.

Na,először is a múlt szombat.Az nem volt semmi.Végre huszadik elhatározásra már eljutottunk odáig,hogy el is menynünk a strandbálra.Anniyra királyul éreztem maganm,és ez nem csak a fél liter alkoholnak köszönhető ami bennem volt:D.Na jó,fingom nincs hány cl volt,de mondom,nem sikerült berúgnunk mariettámmal,de überkirály volt,akkor is:DAnnyian nyomultak ránk,mint az elmúlt hát nem tom,tizenhat évben összesen:D.Találkoztam egy sráccal,akivel tudtam volna janizni(átvitt értelem,de így furán hangzik,na mindegy),de aztán ő nem keresett,én meg mint megfogadtam,soha többet nem futok pasi után,szóval,keresse cask,nálam jobbat úgyse talál(ezt a nagyképűséget,de igazából úgyse így gondolom,de mondani jó),aztán egy nagydarab fazon úgy elkezdte csapni a szele,hogy azt néztem mikor kéri meg a kezem,na hát az már fárasztó volt.Persze ezalatt mari meg a helyes haverjával táncolt,a szerencsés.Találkoztunk lucával is,rá is rámásztak,meg még egy pár ismerősünkkel.Aztán volt még ott egy piros pólós köcsog,a buzija,úgy rámmászott hogy jesszue,rá se gondolok hová próbált nyúlkálni.A kurva annyát az iylennek.én meg még sajnáltam emrt egyedül tánsolt,már tudom miért.Na egyszóval jó volt,viszont lehet hogy a következőre nem tudok menni,mert anyuék jelen pillanatban nagyon összevesztek,és nem tom,nem szívesen kérném meg apát hogy vigyen le,meg lelki támaszt kéne nyújtanom anyunak,mert télleg nagyon összevesztek,de remélem azért ki fognak békülni,mondjuk van is rá esély,mert tegnap olyan nagy vihar volt,hogy nem volt áram(ezt jól beszívtuk mari,össz visz 2 perc beszélgetés),aztán anya fél a vihartól és apával beszélgettek vmit,szal ő nyugattta meg vmenyire,de hát nem tom mi fog kisülni belőle,mert manapság állandóan veszekednek,aztán enmt om,már a válás is szóba került,és jajj,nem tom mit fogok akkor csinálni,mert öcsi meg totál rám számít,meg támaszkodik,szal majd valéamit kitaláléok,mi legyen,de csak nem tartanak már ott.Sajnos nem tudom.Mint azt már elmondtam vagy húszszor:D.

Voltam pénteken edzésen is,szerdán is voltam,de a pénteki extreszuperkiráy volt,mert ugyan csak öten voltunk,és kettő a három ellen játszottunk nagyon jó volt.Nem tom,nem akaro9k párhuzamot vonni,de a zsabi meg a tündi volt először a kettes csapatban,aztán a szabi engem hívott,és csak nem lehetek anyniar béna,ha behívott a kettes csapatba.De aztán nem akarok semmit túlagyalni,mint azt annyiszor.De akkor is anynira jó volt.Úgy látszik ma csak pár szót tudok ismételgetni.na mindegy:D

Jah,és most korrigálnék egyet,ugyanis az infó edzés olvasás cimű bejegyzésemben nagyon úgy jön le az egész mintha a franciát vettem volna fel faktra de az infótvettem fel,nem a franciát,szóval minden amit arról írok,az az infóra vonatkozik.

Levágtam a hajam.Idegesített hogy melegít,meg hogy nem tok vele semmit se csinálni,így nagyon rövidre levágtam.Először teetzsett,aztán nem,de most megint igen.Fő a határozottság:D

Hát most nagyon más már nem jut az eszembe,de majd ha igen akkor még írok,na addig is pussz.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr911254457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása