Edzeni edzeni....

 2009.07.01. 16:17

Szia mindenkinek.Ma volt a második edzés,amire mentem.Kicsit talán már többet beszéltem,meg úgy vettem észre h a többiek is beszélnek hozzám(am meglep h ilyen megszeppent vagyok edzéseken,mert mindig sokat beszélek),viszont sokkal bénább voltam,mint az előző edzésen.Mint már mondtam,van mit gyakorolni.Viszont egy csomó új dolgot tanultam,és már ezért is megéri járni.Még nem is éreztem egyedül magam,pedig attól tartottam,mert h nem jött a fanni.De nem.Elvoltam a többiekkel is.Végülis,nem vagyunk összenőve...Jah,és igen.egyszer kaptam egy olyan homlokbadobást az anettől hogy kondult eggyet a fejem,aztán meg nem hátba dobott a szabi?szóval fájdalmas volt.Aztán meg még du. bicikliztem egy kicsit,és most éppen blogolok,meg elküldtem egy számot egy srácnak.taln még írok ma.Szóval addig is szióka

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr91220290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása