Írka-firka by me

 2009.06.21. 17:33

Szia mindenkinek(bár úgyis csak egyetlen Marisom olvassa,azért mert még nem nagyon adtam meg ezt a blogcímet senkinek,csak pár ismerősömnek,majd csak akkor ha már nem blogolok Róla,hogy nem tudják hogy mi volt/mellesleg ez már hamarosan be fog következni,ugyanis egyre kevesebbet gondolok rá/)Szóval.A napjaim elég unalmasan telnek,mert esik ez a büdös eső(amit mellesleg szeretek,csak nem nyáron mert akkor nem tudok kimenni,idebenn meg nem tudok semmit csinálni,csak hát persze blogolni meg gépezni).Jajj igen.Van egy új játék a gépünkön,egy sztárvárszos:D/ez de szörnyű így leírva/(,amiben mellesleg le volt írva így ahogy írom interfészXD),és majdnem a végéig jutottam benne,erre a drágalátós öcsém törörlte az egészet,és bementette a sajátját a helyére:@.Aszittem felrobbanok.De nem tettem,na jó,igen.Jajj,tegnap volt előadás.Na,az nem volt semmi.Úgy volt ,hogy lemondom először is,mert mentünk volna strandbálra marimmal,de aztán elmaradt:S,így végül elmendtem előadni.De ami ott volt az nem voltegy szokványos dolog,mert akkora hülyeségeket csináltunk(tam),hogy az már....:először is elpróbáltuk a táncokat és van egy olyan rész benne,amikor kilépnek az emberek,és fel vannak osztva hogy egyes meg kettes.Na én egyes voltam és persze hogy nem léptem ki először és erre megkérdezem hogy jah,az egyes megy ki először?Melllesleg előadáskor se léptem ki.aztán meg mikor forogni kellett volna,én elindultam jobbra,aztán meg ránkjött a röhögőgörcs.Meg át kellett menni a színpad mögött,hát persze hogy beleestem az egyetlen gödörbe ami csak volt,de az volt a hagyján,hogy előtte mondta az egyik csaj hogy bele ne essek,mert ő is belesett az előbb.Hát nekem aztán mondhatja.Azért is beleesek:D.Aztán meg kikapcsolódott a láncom a színpadon,és nem tudtam bekapcsolni,így inkább egy laza mozdulatal bevágtam a függöny mögé.erre elkezdtek röhögni/előadás alatt/.a lányok aztmondták odabenn,hogy a környezetemben mindig van részük sztriptízben,mots éppen nyakláncsztriptízt kaptak.:D.Hát naggyából enniy történt velem,holnap megyek dokicsajhoz,megmondja életben maradok e,vagy söm.Hát ha nem akkor ez van.

Asszem ezt a bejegyzést most színesben fogom publikálni,mert az elmúlt két bejegyzés fekete volt,'cause this was sad.6mert szomorúak voltak a bejegyzések/.De sztem most már én is vidámabb vagyok,meg a bejegyzés is,szóval akkor is színes lesz.

Ui.:nem volt kedvem ma blogolni,csak azért írtam mert tegnap mari modta hogy minden nap megnézi  írtam e ,és most igen,írtam.

Óriási cupp,szióka.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr501199113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása