Szia mindenkinek.Gyorsan leírom mi történt még tegnapelőtt,ami nagyon állati volt,és tök ááá,nincs is jó szó rá,de nagyon durva.Már tegnap nem volt kedvem leírni,így mára  maradt.Na szóval:ráírtam.Már több mint két hete/15 nap és 2 óra/nem beszéltünk.A lényeg az h most télleg ráírtam,h beszéljünk még,mert tök jó volt eddig dumálni,meg ilyenek,de nem is ez a lényeg hanem az h még előttem mondta,h nyugodtan írjak rá,meg ilyenek.Szal,lényegébe ennyi.

A tegnapi napom nagyon szar volt,mert,inkább felsorolom:1;elbúcsúztunk francián a franciatanáartól,és tök érzelgős volt az egész meg minden.2;ottmaradtunk röpizni du. és úgy fejbe lettem találva h hanyattestem.3;az előzőből kifolyólag vérzett is az orrom.4;nem engedett be netre a nagygép,és ezért a notebookomon kellett gépezni,amin nics vírusírtó szal parázhattam h nehogy vírust kapjak.5;megtudtam h Mari nem jön a sportnapra,és nélküle azért nem lesz ugyan az.6;nincs egy perc nyugtom se itthon,mert állanmdóan megy az üvöltözés meg ilyenek...7;fáj mindenem mert anynit röpiztem.Hát sztem naggyából ennyi.de még emlékszem h volt vmi,de nem tom mi az.na majd ha eszembe jut leírom.Amúgy a ahatosra visszatérve,egyáltalán nem haragszom rá,cask szar lesz nélküle játszani.de gondolom neki is szar lesz,már persze csak szerintem.de azért jó lenne ha mind a ketten jól sülne el az egész dolog.

Na majd írok még.pussz

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr841181100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása