Ez a nap az otthonhagyásoké

 2009.06.08. 17:00

Fölösleges volt felkelnem reggel,vagyis éppen az,hogy későn keltem fel.Megint sikerült elaludnom,és persze sikerült otthonhagynom a bérletemet.Szal vehettem jegyet a vonaton.Nem baj nem volt drága,de akkor is...ha van bérletem.Na mindegy.Persze ez csak az első otthonhagyott holmim volt.Tegnap 3 órán kerezstül írtam azt a hülye föci puskát,mind kiderült fölöslegesen,mert nem írtunk,és amúgy meg otthonhagytam.minedyg ,ígyis megvan a négyes föciből.Jah,am meg ezek a jegyek...Hát mit várnak tűlünk?!Végülis mindegy,legalább tesiből tudtam ma javítani.Eszembe se jutott hogy lehetek ötös belőle.És mégis.Viszont franciából rontottam.Jah és még a föcifüzetem is otthagytam ,és a Krisztián hozta utánam.

Mindenről Ő jut eszembe,akinek nevét a nem publikus információk miatt nem írom.Ráadásul ma is égtem egy jó nagyot előtte,mikor éppen azt mutattam meg a Marinak ,hogy hogy szirénáztak az egyik sorozatban/mellékesen ezt épp a Matek előtt mutattam be élőbe;még mellékesebben ő egy nagyon helyes csávó/,és épp körbenéztem hogy nehogy hallja valaki ahogy szirénázok,véletlenül ránézek,már Őrá,és eltakarom a fejem,de ez úgy jött le mintha miatta lett volna az egész,vagy rúla sugdoloznák,de nem.aztán meg mikor jött felém simán elfordultam.Igen.Ez vagyok én.remélem nem tart bunkónak.De aztán később köszöntünk.Szal nem hiszem.Egyszer már csak túl leszek rajta...

Holnap mozi a csajokkal,már alig várom.A Westendbe megyünk,és a megint tizenhetet nézzük meg.Hátha ez eltereli a figyelmemet róla,meg amúgy is szeretek velük lenni.Na majd még jövök,azt írom tovább.Addig is szióka.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr141171836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása