Egy dilinyós nap

 2009.12.03. 19:40

Sziasztok.Dilis igazából csak én voltamés dilissé tettem a napomat is.Már nagyon régen nem voltam iylen jó hangulatban(aminek az okával tisztában vagyok,de psszt),és egész nap szó szerint pattogtam fel alá a suliban,tök jó kedvem volt.Ottmaradtunk röpizni a hatodik óras egy részében,egész jó volt,volt már ennél jobb is,akadnak problémák,és nagyon remélem h meg fognak oldódni,majd próbálok segíteni a megoldódásba,amennyire tőlem tellik.Aztán nem keröült meg a titokzatosan eltűnt menzakárytám,viszont kaptam egy újat.Csilli villi nagyon fasza.A hazafelé út válogatott jó volt,és most ahogy visszagondolok,tök sokáig tartott,persze nem tovább mint szokott,de többnek érztem,annyira jó vout:D,már qrva rég röhögtem ennyit,meg csináltam egy csomó képet.

Áh,itt ragadnám meg az alkalmat és köszönném meg a "nemszámítógépszerelő" számítógépszerelőmnek,Lászlónak:DXD,hogy megcsináltad a gépemet,és nem kellett megetetnünk Csokival,basszus,ezt még élek nem felejtem elXD.Még jövőre,a negyvenedik szülinapodon(XD csak viccölök)is fel fogom emlegetni.Szóval köszi hogy megcsináltad a gépem,és ajánlom neked hogy komizzá,mégha nem is tudsz normálisat,mert úgyis tudom h el fogod olvasni a blogom:D

Na,most megyek,bár simán tudnék még írni,csak mivel megjavult a notebookom,így most azon gépezek,és azon nem tudok blogolni:@:D.Na pussza mindenkinek.

Áh,és ausztrál Tom szavaival élve:see you next time,guy,vagy valami iylen,na mindegy,szasztok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr511571998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása