A blog fontossága

 2009.12.01. 19:37

Sziasztok.Hát most jó kimerült vagyok.A tegnapi napom elég húzós volt,hát még a mai.Tegnap két és fél órán keresztül matekoztam,ma tz-t írtunk belőle.Tegnap még  10 óra után is törit tanultam,de tökre megérte,mert ma feleltem belőle.A három év óta először.Aztán tegnap futottam is,tökre jól esett,de most megint nem vagyok csúcsformában.Már tökre várom a csütörtököt,de a holnapi napot is,edzés,röpi stb I love its(L).Hazafelé vonaton össze vissza fújkáltuk Fannival meg Zsófival magunkat egymás testpermetével ,és Zsófi,légy oly kedves legközelebb nem a számba fújni,mer beszívtam tőle:D,na jó nem,az nem én voltam aki beszívott;)ti állatok:D.

Régebben történtek:az oktv-m nem is lett olyan szar,főleg hogy a "legjobb" se jutott tovább:d.De azért sajnálom,látszott rajta hogy szarul esik neki,vagy nem tom,mostanában olyan nem jó szó rá az hogy szomorú,inkább  morcos,bár mióta ismerem nagyon sokszor ilyen.Szóval oktv-kipipa.

Tiszta tiszta fáradt vagyok.Már nem tudom mit kezdjek magammal.És a tököm ki is van.Annyira gyűlölöm ha öcsém ölelget,márpedig nagyon ezt csinálja,és nem azért mert kicsi,már nem kicsi...Tökmindegy,csak itthon meg állandóan szekálnak hogy elviselhetetln vagyok,mert nem hagyom hogy össze vissza ölelgessen,basszaki hát hagyjanak már BÉKÉÉÉÉÉÉÉNNNNN!!!!!!.Mindegy.

Mostanában rájöttem,hogy miylen jó dolog is ez a blog.Én soha életemben nem írtam naplót.Végülis a blog is az,és tök jó,mert ha leírok valamit,bármikor visszaolvashatom.Na szóval,a blog jó.Ez egy annyira fontostalan információ volt.De le kellett írnom,mert ha nem írtam volna le valami hülyeséget,akkor elkezdek lelkizni,és azt nem akarok,ebben a bejegyzésben nem lesz lelki:D.

Na jó,mégi egy picike.Ma sétáltam hazafelé és mikor befordultam az utcánkba,jó mondjuk mindehol,de valaogy olyan sötét volt,szürkület,és ebből nem tudom mit akarok kihozni,de valahogy megint oylan furcsa érzésem támadt.Na mindegy,ezt betudom a dilisségemnek:D

Na sziasztok,most megyek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr11567094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása