Nekem nem elég napi 8 óra:D

 2009.11.29. 19:54

Sziasztok.Most tiszta jó kedvem van,nem tudom mitől,és tisztában is vagyok vele hogy tök hamar el fog múlni,de nem érdekel,akkor is kiélvezem ameddig csak lehet,és blogolok hogy legyen végre egy jókedvű bejegyzés is.Mostanában tisztára rákattantam a vámpírokra.Most simán el is mehetnék egynek ugyanis olyan sápadt vagyok mint hogy is mondják ezt?Falfehér?Karikásak a szemeim,meg emellé még úgy csillog is ahogy szokott,jah,és anyám még rámmondta hogy tényleg vámpír vagyok mert nem csak az hogy sápadt vagyok,hanem nem eszek emberi kaját:D.Tegyük hozzá hogy vért se,csak mostanában nem vagyok oda meg vissza a kajálásért.Na hát na,ez van,volt már iylen régen is.Jah,és az hogy rákkattantam a vámpírokra annyit takar,hogy az alkonyat után egy kis változatosságból,persze goriot apó után,most a True Bloodot olvasom,meg ha végre Szandra jön suliba és én is viszem a dvd-t akkor meg is tudom nézni a sorozatot.Valamint tegnap megnéztem az interjú a vámpírral című filmt,amiben kicsit se az volt a fontos hogy brad pitt VÁMPÍR lesz,hanem hogy BRAD PITT vámpír lesz,ráadásul még Antonio Banderas is az(elég régi film),és huh,van benne egy két szupcsi rész;)Áh,tiszta jó kedvű voook,kár hogy elmúlik,nem tart örökké az tuti.Háh,ma kétszer szunyáltam be tök spontánul a gyógyszertől,remélem suliba nem lesz ilyen,mert elalszok vmelyik órán,hát fasza lesz:D

Megyek is,na pussz

UI:legyen máááááááá februáááááááár!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr21561561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása