Mozi innen és túl

 2009.11.21. 20:17

Sziasztok.Ma voltunk moziba,tök szuper volt,annyira goodul érztem magam,hogy az csak na.A vonatút odafelé jó volt Fannival és Marival,nem volt most vicces kedvű sofőrbácsi,csak annyi történt hogy egy jegyet kaptunk Fannival,nekem ez újdonság volt,még sosem kaptam így egy jegyet valakivel.Most igazából nem volt olyan nagy röhögés meg viccelődés,csak olyan enjoy ourself vagy hogy  mondjam,de persze azért voltak tök vicces pillanatok,és megtaláltuk a legújabb köszönési módszerünket.Meg egész nap német szavakkal bombáztak,amiből csak egy maradt meg az hogy sexSklave,ami szexrabszolgát jelent,és onnan jött hogy Marit biztos el fogják adni majd szexrabszolgának.De szerencsére nem adták el,vagy szerencsétlenségre?:DA film is jó volt,bár sztem a könyv mindig is jobb volt,és a Goriot apó és az Üvöltő szelek után elolvasom újra aaz össze Twilight részt.Jah,meg ha Nikim lesz olyan jó és kölcsönadja majd a Stargazert,akkor azt is elolvasom majd előtte.A filmről részletesebb leírást majd a napokban teszek fel filmelemző blogomra,a frames.blog.hu-ra.Ma reggel,illetve délelőtt kicsit kicsíptem magam,de így se néztem ki jól,viszont megállt mellettem egy hapsi,és aszonta:Szia,én is arramegyek cica,ne vigyelek el?.Hát nem volt semmi,mondtam h ne és mentem tovább.Tök fura de még ez se adott semmi önbizalmat.Mostanában nagyon kevés van belőle,sose voltam én ilyen bizonytalan magamban,de most,valami hihetetlenül.Erről tegnap akartam is blogolni,csak aztán elment a kedvem tőle.Most se volt sok kedvem,mert fáradt vagyok,de már régen írtam,szóval most kellett.Meg am is most jó napom volt,meg minden,és ezt le kellett írnom.Meg mostanában szeretek inkább magamban gondolkozni.Ma lemértem,illetve lemértem volna,ha nem kell felkelnem,hogy meddig tudok aludni.Fél kilenckor felébredtem a hangokra,mármint nem a fejemben levő hangok keltettek fel,hanem valakik beszélgettek vagy ordítoztak(nem tudom megítélni mert eléggé föl lehet hallani at amit lent csinálnak),szóval felkeltem,de még egy óra tuti belefért vona.Na majd holnap.Hát most nem jut eszembe más ami történt velem,vagy amit le akarok írni,szóval szerintem megyek.jah igen,Szandra most mutatta meg nekem az oklevelét,és egyszer úgyis lesz nekem olyaaan:DJah,és el ne felejtsd hogy megígérted hogy bemutatsz a Balázsnak:D.Jah,meg annyi még,hogy mostanában olyan jók az edzések,tök jól érzem magam mindig,Kár hogy most szerdán nem tudok meni,mert OKTVzek.Na,be vagyok szarva mondhatom.De legalább Niki is ott lesz.Mostmár tényleg megyek,tök álmi vagyok.Sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr841542453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása