Sziasztok,ez ma igazából már a második bejegyzésem mert sikeresen kitöröltem az előzőt,pedig az egy akkora bejegyzés volt,tök büszke voltam ár,és most,most eltűnt,na mindegy.Most megpróbálok mindent úgy leírni ahogy volt,szóval csak elkezdem.

Nagyon fáradt vagyok,és egy kicsit szomorú is,amit mindjárt leírok h miért,de összevéve nagyon jó napom volt.

Azért vagyok fáradt,mert egyaz hogy százával tanulom az angol szavakat,és tételezek mint egy állat,szóval az agyam nagyon kivan,a másik pedig az új taktikám bevezetése,ami anyniból áll,hogy körülbelül éjfélkor fekszem le,és olyan egy órakor alszom el.Így egyaz hogy több időm jut az angolra,a másik pedig egy elég bonyolult ok.Ha lefejszem tízkor,simán elalszok,viszont felébredek hatkor,és nagyon lassan tellik el az egész napom egy csomó veszekedéssel,meg még bűntudatom is van,ha nem tanulok.szépen vagyunk.Viszont ha egykor alszom el,akkor felébredek oylan nyolc felé,és így kevesebb órából fog állni az a nap.Szóval ez egy jó nagy hülyeség mert a fáradtságon kívül még van egy jó nagy hátránya,az hogy egy kicsit csöndesebb és morgósabb vagyok.

Azért vagyok szomorú,mert megnéztem az Időutazó felesége című filmet,aminek nem volt boldog vége.Nagyon jó film volt,színvonalas,de rájöttem hogy én csak a boldog végű filmeket szeretem,és bár tudom h ez nem a valóság,mégis egyfajta példával szolgálnak hogy mégis lehet egy történetnek boldog vége.Hát ennek nem az volt.De attól függetlenül nagyon jó volt,remekül ábrázolták atz ahogy időt utazik Eric Bana,és át tudtam érezni mit érezhetnek mikor egymás nélkül kell lenniük.Ezt a mondást nem rég hallottam,és most eszembe jutott:A legjobban annak az elvesztése fáj,aki minden nap ott van melletted.Ez aynnira igaz,de most eltértem a tárgytól.Szóval,a film végét megkönyneztem,és ez egy újabb tanúbizonyság arra hoyg miylen jó film volt,ugyanis felirattal néztem és még így is át tudtam anynira érezni hogy megkönnyeztessen.De kicsit szomorúvá tett.

Azért volt tök jó napom,mert ezt a napot a barátimmal tölthettem,sé moziztunk,és császkáltunk és jó volt,bár lehet megsértettem valakiket morgósságommal,de nem volt szándékos,de mindig nekem se lehet jókedvem.Na de a jó nap,szóval,tök jó volt már az odaút is,mert a vonatvezető minden egyes állomásnál benyögte hogy szebb jövőt kívánunk becsületes utasainknak,meg iyleneket,és tök vicces volt.Aztán meg összehaverkodtunk egy mekis segíthetek sráccal is,aki véltlenül hasbavágott a tálcával,és zavarba jött,és benyögött egy bocsit,én meg elkezdtem röhögni,Erre Mari is,majd a srác is,és végül nevetve kérte a kártyám is.Tök jó volt,bár szinte mindig ilyen dolgok történnek velem.Hála az égnek,asszem.Aztán egy csomót poénkodtunk,pl nem tudtunk rájönni arra hogy hogy lehet egy parfümöt Meleg Víznek elnevezni?!Mitől van ilyen illatod?Én meleg vizet használok,próbáld ki te is:D.Meg maga az hoyg velük lehettem tök jó volt,és most úgyse fog eszembe jutni mit akartam írni:D

Nos,most búcsúzom,és ha még eszembe jut vmi tuti leírom,szebb és boldogabb jövőt nektek(by vonatvezetőbácsi),sziasztok

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr821485177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása