Ősz

 2009.10.09. 17:47

Sziasztok.

Valami van a levegőben,valami különös,nem tudom megmagyarázni micsoda,vagy milyen érzéseket kellt bennem,de azt hiszem,tudom mitől van.Itt van az ősz.Régebben ősszel mindig lelkibeteg lettem,de az elmúlt évek során ez átformálódott valami mássá.Depresszióm helyett inkább gondolkozom,de nem ilyen hűdenagymindenkitérintő kérdésekről,hanem csak úgy,bele a nagyvilágba:D.Olyan mintha érezném a változást,a lehulló leveleket,a levegőt,a szelet,mindent,ami csak változik.Nem tudom,lehet csak dilis vagyok,de én tényleg csak így tudom elmagyarázni.És még ez se teljes és mindent leíró.Mindenesetre szeretem az őszt,és az ilyen hideges,de nem fagyos időt.

Történnek velem furcsa dolgok,de itt most nem írom le mindet,csak az egyiket.Nem tudom mi van Gyálon,de ma láttam meg az 5.döglött madarat az elmúlt egy hétben.Félelmetes.Ennek kell valamit jelentenie,de fogalmam sincs mit.

Ezen kívül élem az iskolai társadalmio életemet.Bővebben ezt most nem fejtem ki,mert segítenem kell öcsémnek gépetszerelni,szóval inkább úgy mondom,gépet kell szerelnem:D

Pussz mindenkinek,sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr921439077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása