Mindig elfelejtek címet adni...

 2009.09.28. 16:33

Sziasztok.

Előre érzem hogy egy dolog biztosan a sírba fog vinni.Ha nem az informatika,ha nem a sok hülye agyalás,és nem a napok óta tartó görcsös fejfájás,akkor az a történelem lesz.Jah meg pesrze,ha véeltelnül nem akasztom fel magam megint a hintaágyra,vagy nem töröm össze magam mint szokás szerint.Na de a töri.Olyan sok van,és olyan nehéz és úgy nincs kedvem hozzá,és ami még csak rontja a helyzetet az az hogy úgy görcsöl a fejem napok óta hogy az már nem létzik.Alig látok,a gyógyszer nem használ,csinálhatok vele én akármit,nem érek vele semmit.Az elmúlt idők oylan semmilyen,de mégis valamiylen hangulatot idéztek elő nálam.Ez egy olyan dolog amit nem tudok elmagyarázni.Asszem megyek is,csak egy gyors bejegyzésre ugrottam fel,törit kell tanulnom.Jah,meg mostanában,én nem tudom miért,például ha be akarok menni a zsófihoz,egész úton azon az oldalon megyek ahol ő lakik,és a legutolsó pillanatban átmegyek,és aztán jut eszembe hogy hová is akrtam menni,aztán például tegnap is elaldutam délután egy órára és mikor felébredtem,felmentem,csináltam egy vajaskenyeret,beraktam a hűtőbe,és húsz perc múlva megkérdeztem anyut,hogy mit keres ott az a vajaskenyér,aztán jutott eszembe hogy azt én csináltam.no,jól van,biztos...

Majd még jövök,ha nem felejtem el:D.Pussz

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr941413153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása