Nem kellek eléggé:D

 2009.09.12. 09:51

Sziasztok.Már megint sikerült jó sok időt blogírás nélkül töltenem,így lesz mondanivalóm.Az iskolával rámszakadtak a tanulás nehézségei,de élvezem.Nagyon sokat kell tanulnom angolra,ezen a héten kb 5 órát aludtam naponta,éjszaka fenn voltam angol tételezni,de nem baj,megéri,úgy gondolom.Ez a későbbiekben csak hasznomra lesz.Aztán volt órarendváltozás,aminek én borrzasztóan nem örülök.Aztán persze ki tudja... .De az ok,amiért nem örülök,(azt nem írhatom most le:D),egy olyan dolog,aminek nem szabadna már problémát jelentenie.Már rég meg kellett volna szabadulnom tőle.tegyük fel,hogy  az iskola egy nagy bolt,amibe ha aban az időben mikor be szabdott mennem bementem,kaptam kólát,félek h a mostani megváltozott időmben nem tudok majd kólát venni. Én azt hiszem szeretem a kólát,de a kóla úgy tűnt nem szeret engem,(ideges leszek tőle meg ilyenek:D).Ám nem tudtam megszabadulni a kóla iránt érzett érzelmeitől,ezért a barátnőimnek mindig a kóláról mesélek:Dmeg idegesítem őket vele.Ők mondják h nem kéne a kólára gondolnom,merr úgyis csak nekem rossz,és világossá vált számomra h nem ihatok kólát,mikor megfájdult a fejem tőle(a kólától:D),de egyszerűen úgy érzem mintha a kóla most más lenne,mintha nem is tudom,kellenék a kólának?Aztán lehet egyértelmű célzásokat ad,márminthogy nem ad célzásokat,csak én veszem nem egyértelműnek,lehet..lehet..hogy csak szomjas vagyok,ez most egy baszot nagy és szuper hasonlat volt,lehet h csak szomjas vagyok és azt hiszem h szeretem a kólát,és ezért nem veszem észre h a kóla nem jó nekem,és jobban tenném ha találnék magamnak egy hey-hót. annyi innivaló van még a világon,ott van például a tonic,vagy az ásványvíz,vagy a fanta.Ez nehéz volt.Azt hiszem megpróbálok nem gondolni a kólára,de ez rohadtul nehéz,mert most nagyon úgy gondolom h a kóla a legjobb...:D.Meg az h nekem nem kell ásványvíz,mikor lehetne kóla,csak azt nem tudom h lehetne e.Na mindegy,majd ha a kóla eldöntötte,leagyja a jelzést,ha nem,akkor nem elsz kóla:(:D.

Még egy kicsit az előzőhöz kapcsolódva,megnéztem a Nem kellesz eléggé című filmet és hihetetlen,de magamra ismertem a fsz. csajról.Azt hiszem jót tett h megnéztem mert ájöttem h min kéne változtatnom:nem szabad kólák után rohangálnom,Túlbonyolítok mindent,őrültségeket látok mindenbe,mindig tudni akarom h mit kéne csinálniom,de igazából sosem tudom:D,és ez télleg tök bosszantó.Ha nem kellek eléggé,hát nem kellek eléggé ez van,el kell fogadnom,de persze ezt most csak mondom,de nem tudom betartani,egyszerűen nem emgy,próbálom,de eddig egyszer sem siekrült,de azt hiszem ez is az énem része,ezért inkább nem ki akarom törölni magamból ezeket a dolgaimat,csak minimálisra fokozni:DCsak ezek pontosan ugyan oylan spontán jönnek,mint az h egyenes úton elessek,vagy beesek a menzán mari mögé székkel együtt mert fel akarom venni neki a kést,én vagyok az első aki lefirkál a lépcsőkön,engem dobnak fejbe röpivel,én magyarázok feltett kézzel matekot,én firkálok el strandbálon a kövön,én bonyolítom túl a dolgaimat,én nehezítem meg ezzel az életemet,én gondolkozok azon h megbántottam e valakit,vagy haragszanak e rám,én vagyok a legegoistább ember a világon(ezen viszoönt télleg dolgozom h ne legyek),én vásárolok úgy táskát,gatyát felsőt ésatöbbit h úristen ,mi lesz ha valakinek ez nem tetszik,én vagyok az aki két napot idegeskedett azon h mi lesz ha bénának fogják találni a haját,én vagyok az a béna ember,aki mindezeken hiába is akarna változtatni,nem tud.Viszont azért mindenképpen megpróbálok megváltoztatni,ami nekem borszastó szarul esett,és akkor megfogadtam h mindenképpen változtatok,mikor marietta megmondta a fannninak a dolgokat és engem "elhívatott " a nikivel,am ezt baromira nem tudtam mire vélni,mert sztem lehet úgyis beszélni dolgokról ha én is ott avgyok,mert ha én még nem tudtam volna,akkor megértem,de ezentúl az tuti nem elsz h belepofázok dolgokba,nem,ha ennyire nem lehet beszélni mikor én ott vagyok,akkor inkább kussba maradok.Csak úgy meglepett a dolog,de jólvan,ők tudják,csak akkor legalább mondhatták volna h bajuk van velem,de nem gond.Vettem a célzást,és nincs beledumálás,pesrze nem biztos h ez a baj velem,én erre tudok csak gondolni,de ha nem ez,akkor majd mondjátok,nem fogok megsértődni csak legalább tudni fogom h ezen kell még javítanom.

Aztán mostanában javában mennek az edzések,fárasztóak,kemények,de nagyon jók.Imádom a röpit.Volt újsággyűlés is,erről inkább egy szót se szólok.A suliban továbbra is mennek a harcok,de legalább mostmár kívülről (odaképzelt)popcornnal a kezemben nézhetem őket:D.Bár valakinek nagyon érik egy verés...:D.Kaptam egy trójai,illetve három trójai vírust a notebookomra,vasárnap jön a szerelő,aki mellesleg nem a notebookomat akarja megszerelni,de majd kap a fejére ha egyet is szól:D.Aztán vannak még ezek a fura álmok,nem tudom,ezt inkább hagyjuk is.Am azt hiszem érző lettem:D.Ha valaki ideges,fél,boldog,jókedvű,szoomorú vagy egyéb,akkor átragad rám is,és pontosan tudom h mit érez,de fogalmam sincs miért.Nos asszem ennyi,de most oylan szívesen írkálok minden félét,pedig még annyi dolgom van mint a rosseb,tételek,tanulás,dogák,innivalót keresni....:D

Kisses for everybody...I will returt soon....be  crazy:D

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr711376689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Su Larsen (törölt) · http://sularsen.com 2009.09.12. 15:08:17

:D
Hát miért nem próbálsz meg egy diétás kólát? Az is kóla csak nincsen benne annyi cukor.

Szanczus 2009.09.14. 19:17:37

Szia.Igen,azt hiszem meg kell keresnem a nesteámat,abban is pont annyi cukor van:D:D
süti beállítások módosítása