Ez történt korábban:D

 2009.08.30. 12:02

Szasztooook.Már nem is emlékszem mikor írtam utoljára,atz hiszemmég augusztus közepén.Azóta történt velem egy pár dolog. Javában nézem az így jártram anyátokat,szuperteddel az élen,nagyon jó az a sorozat,bár most a negyedik évadot csak feliratosan tudom nézni,de így is élvezhető.Belekezdtem egy fogyókúrába,hát azon kívül h agyongyötröm magam rubint réka tornájával,a napi fél óra futással,a több óra sétával meg ilyenekkel,és h állandóan éhes vagoyok egészen élvezhető dolog:DNa  jó nem,asszema  fogyókúra is ott lenne azon a listán amelyen az általam utált dolgok vannak rajta.:d.Nagyon sok mosolygós szájlit teszek,pedig nem igen van okom mosolyogni,mert bizony múltkor írtam h csupa jó dolgok történnek vele,hát jah,most nem,de nem gond,nem oylan nagyon szar dolgok,mondjuk inkább úgy h nem történik semmi.Ez egész jó kifejezés.De ezt hagyjuk is mert megint depis leszek,azt meg most nagyon nem akarom.Most megint megszállt az ihlet,és elkezdtem dalokat írni újra,már rág nem írtam egyet se,nem voltam alkotó kedvemben.Nemrég újra megszívtam a röpit,mert leutaztam de nem jöttek el sokan,ezért nem volt,de nem gát.Lassan hozzászokok:D.Azért már várom h kezdődjön a suli,remélem akkor már járni fognak rendesen,mert kiderült h újra kell tanulnunk valami izét(bocsika,nem volt teljesen világos:D)és jó lenne ha jönnének.A suliról jut eszembe,volt gólyanap és mivel dök tag vagyok én is segítettem a feladatok megszervezésében és kivitelezésében.Jó volt,sokan vannak a kicsik,van sok hülye is közte,de majd jobban meg kell ismerni h vélemyénem legyen róluk.Sztem mi am nem voltunk  ilyen kis hülyék.Jah,és véetlenül fekete lett hajam,mert barnát akartam de el volt írva a festékcímke,és befeketült.meg intenzívebben is fogta be a hajam.Mindegy,azt mondják így is jó,csak aztán tetszen egy két embernek is:d

Na most mennem kell,mert apa állandóan izél h nem gépezzek anniyt pedig ő is ezt teszi,na mindegy,hehe:Dpussz

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr791348257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása