Infó,edzés,olvasás

 2009.07.08. 17:09

Sziasztok.Az elmúlt napokban sokat gondolkoztam azon h nem fogok tudni leérttségizni franciából,így ma sikerült felvennem faktra,aminek tökre örülök mert van egy csomó előnye,csak egy kicsit félek,mert ugye sokat kell tanulni,dehát hol nem,meg az érettségitől is tartok.De erre még ráérek agyalni.Néztem a tételeket belőle,és nincs is sok,meg van egy témakör amit már szinte így el tudnék mondani,mert minden nap használom pl internet.Meg az is az infó mellett szólt,h sokan ezt csinálják majd,mármint vették fel faktra és ezért majd csak tud vki nekem segíteni:D.

Ma is voltam edzésen,és habár nem volt annyira megterhelő mint az előző,azért elég nehéz volt.Még bénának érzem magam,de az az egy nyugtat meg h mondták nekem h nem vagyok béna,meg még csak most kezdtem és majd belerázódok teljesen.Hát ők bizti jobban tudják.A Brigivel mentem haza,tök jó fej csaj.A Fanni megint nem jött,ugyan miért is jönne,elvégre csak ő akarta ezt az egészet annyira.De ezt inkább nem kezdem el.

Mostanában nem olvasok annyit,azt hiszem jó sokat jkell még olvasnom ahhoz h találjak egy olyan könyvet ami felér a twilight sagához.Az elfújt a szél nem köt le annyira viszont nagyon szép könyv,és sokan is olvasták,így azt hiszem nem hagyom abba,folytatom.Arról szól h van egy elkényesztetett lány:scarlett o'hara,aki mindent megkaphat az életben,csak egy valamit nem,a szerelmét ashleyt(az istenit neki,attól eltekintve h nem vagyok elkényeszetett,meg gazdag,meg hisztis picsa/azt nem mondtam h nincs nagy képem:D/,totál emlékeztet ez a történet egy bizonyos esetre.De nem negyon hasonlít a két eset.na mindegy.Szóval a csaj szerelme elvesz egy másik lányt feleségül,és ebbóől jönnek a bonyodalmak.Végülis megéri elolvasni.

Hát sztem most ennyi,nem nagyon történik velem semmi.Ezért is várom már a szeptembert,vagy legalább azt h dolgozhassak.na mindegy.moat megyek.sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr121234561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása