Szóval, először is a nevem Szandi.Napjaim hát hogy is mondjam,fogalmazzunk úgy elég viccesen telnek.Mindg történik velem valami olyan amin lehet nevetni,például eltévedek a folyosón vagy ilyenek.Szerencsére rátaláltam olyan emberekre akikkel igazán jóba lettem és ők mindig ott vannak nekem ha a napom mondhatni már már katasztrófába csap át komédiából.Most vagyok túl,vagyis igyekszem túlleni egy csalódáson,ami szintén nem volt a legszokásosabb,de szerintem elég is ennyi kezdésnek,inkább napjaimon keresztül mutatom be az életemet.Jah,és ha nem olvassa senki,az se baj,mert legalább én kiírhatom magamból az érzéseket./de azért olvassátok:D/

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr661171724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása