Szijjasztok.Most egy kicsit megint meg vagyok bolondulva.Nem rossz értelembe,illetve nem tudom h rossz e.Nem is érdekel,most jól érzem magam.Lehet hogy angyalka leszek karácsonykor a suliba,még nem tom,mert a mindig a Dökösök az anygalkák,csak ha már vannak elegen,akkor nem leszek az,meg nem is akarom hülyévé tenni magam mint angyalka. Néha(=nagyon nagyon gyakran) érzem magam oylan rosszul amiatt,hogy nem tudok annyira hogyismondjam nyíltan viselkedni bárkivel,mint például a barátnőimmel,és totálisan ez az oka annak hogy úgymond átnéznek rajtam.Meg annak is ,hogy úgy érzem,hogy én ilyen hülyeségeket nem engedhetek meg magamnak úgymon,mert pl vannak oylan emberek,akik simán csinálhatnak valmi hülyeséget,és jól is áll nekik,értitek,meg szóval jajj,nem tudom megfogalmazni,csak valószínűleg azért,mert többet beszélnek társaságba.Na,én most ennek megváltoztatásán vagyok.de ez is csak egy példa, hogy az életed,persze nem minden esetben,olyan amilyenné te teszed.Ha magadtól nem megy  megtenni az első lépést,és nem akarsz mindig a barátaidra támaszkodni,akkor először sztem meg kell próbálni,ez hülyén fog hangzani,mert ez is magadtól van úgymond,szóval azért is akarni változtatni amin szeretnél,és azért is a fordítottját csinálni amit a belsőd vagy éppen az eszed súg.Szóval,vissza oda hogy kicsit megbolondultam most,de már kezdek is lenyugodni,de nemnyugszom totál vissza oda,mint kb egy héttel ezelőtt voltam,a little bit depressive.

Most megragadom az alkalmat,és a mai napon kb kétmillióháromszázhuszonhétezenyolcszázhatvanötödgyére boldog szülcsinapcsit kívánjak Mariettámnak.Most bizti utálod,de hidd el,én szívesen cserélnék,és azért,mégiscsak tök jó szülinap volt ez,ismerd el .Jah,és dugd el jól tesód elől a csokikat.Joci,mégegyszer vedd el Mari gumicukiját:@vettem volna neked is de így még meggondolom:D

Én vagyok az egyik legbénább emberke a Földön.Tegnap elhagytam a menzajegyem,megkerült mára,erre ma is elhagytam.Hát igen,this is me.Remélem majd a titkos menzajegymegtalálóm ma is megtalálja.Mibe fogadunk hogy a takarítónéni volt az:D

Jajajj gyerekek,dilish vagyok,de tök jól érzem magam.Kár hogy van az az elmúlik érzés.De nem szabad ezzel foglalkozni,nemnemnemnem.

Hát,még akartam írni valamit,de elgelejtettem,ottmaradt a menzajegy mellet:D.Na most megyek is,ha eszembe jut még,majd jövök és gyorsan leírom.SziasztokJah,megvan,infóóán meg akart folytani az infótanár,de csak vviccből:D,mert felidegeltem a hülye kérdéseimmel,meg azzal hogy elírtam a felhasználónevem és az a hülye gép,nem engedett be.Jó kis infóóra,mondjuk melyik nem az?:Dna pussza nektek.


A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr831569556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása