Jajj de kivagyok...

 2009.11.18. 20:13

Szijjasztok.Én olyan fáradt vagyok.Volt edzés,annyira jó volt,de annyira jó.Tök jól érztem magam.Csak az volt az egyetlen probléma,hogy nagyon megnyomorította Szandi a kezem,én tudod jól,milyen vagyok,mindig poénnak veszem ha ütlegelsz,és ezután sem szeretnék ezen változtatni,csak kérlek,legközelebb úgy üss,hogy ne látszódjon meg.Üthetsz,csak ne legyen nyoma:D.Am köszi a gumit,mindkettőtöknek.Ma láttuk ahogy a tizenkettedikesek táncolnak,és jajj,ezt kár volt látni.Mármint az A-sokét sokáig el tudtam volna nézni.szuper a kacsatáncuk:D,de a B-sekét,hát szívszakadva se nagyon tudnám nézni.Ez hülyeség,tudom,de én már csak ilyen vagyok.

Sikerült jegyet foglalnunk a New Moon premierre,és már annyira de annyira várom,hogy nagyon.Az az igazság,hogy újra beleszerettem az Twilight sagába.Azt hittem már lecsengett nálam,de nem,most megint előtört belőlem,gondolom azért mert most van a film is,meg a könyv is.És neten rendeltem jegyeket,nagyon fasza:D.

Hát nagyon nem történt velem semmi más,írtam nemrég sokat,összefoglalva,nagyon fáradt vagyok a röpitől,a tanulástól,atól a stressztől hogy nincs puskám fizikára:D,meg úgy összevéve.Na megyek is,holnap tök jó lesz,mokép helyett infónk lesz,és az OKTVre készülünk,tökre várom már.Na pussz mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr311535137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása