Sulivéhgre

 2009.11.13. 21:04

Sziasztok.Egészen jó kedvem van,pedig péntek 13.ához méltó szar napom van.Szinte totálisan biztos vagyok abban hogy azért van ez,mármint hogy jókedvem van,,mert végre újra láthattam barátaimat(kivéve persze Szandit,gyere má suliba!!!),és persze azokat is akikkel már rég nem beszéltem,de azért mitagadás hiányoznak,na ez van,nem tudok ellene tenni semmit,és nem is akarok,remélem én is hiányzok,persze erre a remény leghalványabb szikráját sem látom XD,de nem baj.Hát ez most egy nagyon rózsaszín bejegyzés lesz,mert tiszta jó kedvem van most,pedig mint már hangsúlyoztam,egy fos nap volt ez a mai.Kaptam egy jobb horgot a bordáim alá,fogalmazzunk így,de nem érdekes,az meggyógyul,nem könynen,csak aztán nehogy fordítva süljön el a dolog.Lesz ez még így se,ez tuti.A kedves mindent elnéző Szandi egy ideje döglődik,majd meglátjuk mikor lezs vége.Most jöttem rá,hogy nekem tiszta elvonási tüneteim voltak.És ma mindenben megláttam a szépet,kivéve ami undi,abba nem tudom megtalálni.Ma megint nem tudtam edzésre menni,mert még szarul voltam.Szabit legyőztem lázversenybe fél fokkal:D.Remélem jövőhéten már senki sem lesz beteg,nagyon betett ez így.Ma este már baromira nem érdekel semmi,asszem hedonista leszek,és csak annak élek amit per pillanat szeretnék.Legyen az akármi/akárki.Ez persze úgy sem fog összejönni,mert nincs meg bennem a képesség,hogy törekedjek az önző célokra és boldogságra.Ez van,én nem könynen feladom a dolgokat,csak lemondok a dolgokról,azért hogy másoknak jó legyen.Ez nem túl érdekes,csak az én érzéseim.Azért iylen szar meg kapkodós,összeszedetlen és zagyva a mostani bejegyzésem,mert fáradt vagyok,millió dolgom van,ki lettem készítve,hehe,ez egy oylan szép szenvedő szerkezet,ahogy kedvenc angoltanárom mondaná:D,és ma nagyon sok teát ittam,szóval fel vagyok koffeinezve,úgy pörgök mint valami  duracellnyuszi:D.Jah,meg az is pörget hogy végre taliztam az emberekkel.Most megyek,pussza mindenkinek.Vigyázzatok magatokra,meg kedvenc szavammal élve meg ilyenek:D.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr481523429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titkos mókus (törölt) 2009.11.14. 13:19:05

Szia Szandi!
Ne aggódjá' nem döglődök,mert holnap vizsga és már teljesen kész vagyok.ÉÉÉS kedden megyek boldogítani titeket.Úgy hogy készülj fel :D
na puszi szia
süti beállítások módosítása