Átkozott betegség

 2009.11.10. 20:12

Sziasztok,ezt a bejegyzést elsősorban Szandinak,és a világ összes beteg emberének ajánlom,és a többi embernek,aki most olvassa.Hát igen,engem is elkapott  ez a megfázás, vagy a tököm tudja mi ez,mert lázam van,tüsszögök,folyik a nózim,fáj a torkom,fáj a fejem,és az összes sérülésem amit az előző napokban szereztem,pl a táncpróbán a váll és térd majdnem törés.Annyira utálok beteg lenni,de ebben főleg az a rossz,mikor nem tudok suliba menni,és most fenáll ennek a veszélye mert lázzal nem engednek suliba.Akkor is ellógok,ha már írtam fizika puskát:D.De nem,több oka is van,amiért utálok nem suliba hanem orvoshoz menni.Az első:nem látom a barátaimat,nem tudok velük beszélgetni,és hogy is mondjam,nem csak a barátaimat nem látom:D.Erre még vissza fogok térni.Aztán orvoshoz is utálok menni,mert nagyon sokszor kellett már oda mennem,és mindig rossz emlékek fűznek hozzá.A harmadik az,hogy mindenből lemaradok és megérem bepótolni:s.Ráadásul apám engm hibáztata mertr beteg lettem,és ordítozott velem.Mindig ezt csinálja,az utóbbi időben értettem meg,hogy neki csak akkor vagyok jó,akkor kedves velem,mikor mindent tökéletesen csinálok,nem csinálok semmi rosszat,mindent az engedélyével csinálok,nem beszélgetek vele a problémáimról,csak mondjuk arról hogy hány ötöst szereztem aznap,vagy mittudom én,amikor meg bajom van,szarik a fejemre,illetve veszekszik velem,de nem segít,áh mindegy,nem is érdekel.

Na én most megyek is,oylan szarul érzem magam,hogy csak na,megpróbálom még megvárni Marist,de bocs Mari,ha nem sikerül,akkor lefeküdtem aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr341516350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása