Csak jajj...

 2009.10.31. 18:19

Sziasztok.Jajj,ennyit tudok mondani.Az élet qrva furcsa.És szar,és jajj.Most totál nem érdekel semmi.Asszem simán meg is kínozhatnának,még akkor se zökkennék ki ebből az állapotomból.Lássuk,mit is szoktam csinálni ha nyugtalan,szarkedvű,szomorú,furcsa hangulatú,magányos,vagy ilyenek vagyok:zenét hallgatok,olvasok,netezek,csak bambulok ki a fejemből álmodozva.Nos akkor:hiányzik az mp3-mam,nem tudok zenét hallgatni.Itthon elolvastam minden olyan könyvet amit el akartam,és most semmi mást nem szeretnék olvasni csak az Eclipset amit persze hónapokkal ezelőtt beígértek,de most mégsem kaptam meg,pénzem meg honnan lenne?!.Nem működik a notebookom,csak kicsit tudok a nagygépen netezni,mert nem akarom anyáékat zavarni,ezenfelül a blog állandóan szarakodik,kitörli amit megírtam,az msn is baszakszik.Álmodozni meg??!!A fasznak van kedve,egy az,a másik meg hogy miről?!Az egyik barátnőm szerint most szegem meg a világegyetem első szabályát vagyis még kiszemeltem sincsen:D.Sajnálom,most jelen pillanatban szarok mindenre,nekem úgyse jön össze,akkor meg minek álmodozzak?!Nincsen semmi értelme ezzel ámítani magam.Jajj.Szóval csak egyszerűen semmilyen vagyok,olyan jajj.És még meg is tudtamm valamit.Na azt itt nem írom le.Ráadásul még...áh mindegy.

Na megyek,most úgy se tudnék írni semmi értelmeset.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr281489342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása