Day 1st:péntek

 2009.10.23. 18:25

Sziasztok.Hát a szünet első napja pont olyan volt mint számítottam.Semmilyen.Egész nap lenn ültem és olvastam a Burkot.Nagyon izgi könyv,mindenkinek ajánlom.Nehéz letenni.Az olvasáson kívül,illetve közbe még letekertem negyven km-t.Nagyon rosszul bírom,hogy nem tudok futni mert elégé hideg van ahhoz.Hát még a szünet többi napján milyen szar lesz,ha még edzés se lesz,komolyan gondolkozok rajta h futni fogok,csak így is olyan taknyos vagyok,és nemhogy javulna,egyre rosszabb lesz.Na majd eldől.Reggel sikerült rekordot döntve nyolcig aludnom,de ehhez hozzájárult az is h megnéztem még tegnap a Feketék fehéren című filmet meg még utána vmi szart,ami akkora nyomot hagyott bennem,hogy már a címére sem emlékszem.Ma sztem még lefekvés előtt olvasok,vagy tévézek,még eldől.Ha jelzőznöm kéne a mai napot,hát sokáig kéne gondolkoznom rajta,de azt hiszem a gyors lenne a megfelelő jelző,mert attól függetlenül h csak olvastam meg bringáztam,nagyon gyorsan eltellt,szerintem.Szóval,legyen amai jelző a gyors.

Most megyek,holnap megint írok,mert eldöntöttem h a szünet minden napján fogok írni,csak úgy,semmi értelme nincs,de én élvezem,és kitalálok majd naponta egy-egy napi jelzőt.Akkor holnap,sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr171470277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása