L-e-l-l-a-s-s-u-l-t-u-n-k:D

 2009.10.20. 15:37

Sziasztok.Muszály ezzel kezdenem mert megígértem vkinek(Kupica:D),hogy belerakom a blogomba hogy milyen lelassultak voltunk hazafelé menet.Tényleg mint a csigák vagy mint az öregasszonyok,de ilyet nem szép mondani szóval csigák.De mostanában tényleg annyira lassú vagyok mint állat,nem nagyon tudok koncentrálni meg ilyenek.Am ha olvasod,mikor teszed fel vipre a képeket?Amit az állcsin csináltunk tudod.Na mindegy,csak kiváncsi vagyok rájuk mert enyhén elfelejktettem őket.

Ma volt kosárházibajnokság,amin szerencsétlenül résztvettem,nem volt rossz,nagyon elfáradtam,összefejeltem egy csajjal,úgy szédültem mint állat,előte estem egyet,lejött a bőrch a lábamról.Vesztettünk,de nem gond,továbbjututottunk.Szeretek kosarazni de nem anynira mint röpizni.Hát igen,a röpi mindenek(sokminden:D) felett(L):D.

Mostanában enyhébb lett az idő de még mindig fázogatok össze vissza.Ezt most csak úgy megosztottam:D

Sok mindent el kéne döntenem mostanában,pl hogy menyjek e bécsbe mert ha nem mennék,az jelentősen segítene egy pár dolgon,de úgy szeretnék menni.Aztán még van egy pár dolog,nagyon elegem van mindenből hangulatom lett.De azért most nincs rossz kedvem.Majd lesz,tudom:D:D

Ma szétszedtünk két verekedő kiskölyköt,nem bírom ha valaki megver vagy megüt valakit(ámbár néha én is szívesen szétvernék egyeseket:D;jah meg a Krupival is szoktunk verekedni,de ott nagyon egyoldalúan mert mindig megverem:D)szóval szétszettük őket,aztán a verő félt szétszekáltuk,de persze csak szavakkal.

Most megyek,pedig még lenne mit írnom csak most angoloznom meg fizikáznom meg töriznem kell,de úgyis csak angolozni fogok,na pussz,sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr701463277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titkos mókus (törölt) 2009.10.20. 19:07:47

1:nem vagyok Kupica.tisztességes nevem:SZANDI :D
2:mi az h egy oldalú?tán örülnél h nem csomagoltalak össze a vonaton:D

Szanczus 2009.10.20. 19:54:35

1:A SZANDI az én vagyok:D.te ezentúl Kupica vagy Krupi leszel:D
2;csak hagytam magam mert nem akartam hogy megsérülj:D
süti beállítások módosítása