Láss,ne csak nézz!!!

 2009.10.17. 15:06

Sziasztok.Hát ez most nem lesz egy húdevidám bejegyzés.Ebben a pillanatban éppen máshol kellene lennem,de nem tudok.Mindegy,legalább rájöttem hogy nem érdemes igazat mondani.Igazából arra jöttem rá,hogy nincs olyan hogy mindig megéri becsületesnek lenni,jó tett helyébe jót várj,a jó elnyeri jutalmát,meg ilyenek,ez mind csak egyszerű hazugás,mese,amivel megpróbálják a gyerekeket,sőt sokszor nem csak a gyerekeket rávenni arra,hogy ha nagyok lesznek(gyerekek estében) viselkedjenek jól,meg inkább higyjenek ebben,és ne nyissák ki a szemüket hogy  lássák,mekkora szar a világ.Ez az egész egy nagy fos,meg kell valljam,az élet nem ilyen.Az élet egy nagy igazságtalanság.Tegyél csak jót,semmire sem jutsz,tanulj,ha nincs pénzed nem tudsz egyetemre menni,nem jutsz be sehová.Vald be az érzéseidet,kiröhögnek.Add önmagad,mindenki utálni fog,mond el a véleményedet,szintén.Hagyjuk már ezt a mindenki megtalálja a boldogságát dumát is.Mi a garancia rá?Semmi.Nem tudom,hogy most a másoknak van csukva a szemük,és nem látják,hogy ekkora szar a világ,vagy nekem van zárva,és én látom csak szarnak,vagy egyik sem,mindenki szarnak látja,csak én nem veszem észre.Ezt az eszmefuttatást?!Én szerintem egyedül fogok meghalni,jó ez hülye kifejezés mert mindenki egyedül hal meg,főleg akkor ha most kiugrok az ablakból.Na jó,azt azért nem. Nem az ablakból,mert szúnyogháló van rajta,szal max csak visszacsapódnék róla a földre,eltörném a karom,és még röpizni se tudnék.Mondhatom qrva jó kedvem van.beteg is vagyok,egyedül is vagyok,tegnap össze is vesztem valakivel,(,remélem mára elsimulnak a dolgok,)szar sincs megengedve nekem,mindig azt kell csinálnom amit más mond,sosem bánthatok meg senkit,a faszom kivan,elegem van eből.Csak nem tudok vele mit csinálni az a baj.Inkább megyek és angol tételezek,ugyanis abba látom az egyetlen értemet.Ha profin vágom majd az angolt,kimehetek külföldre,máshol is kipróbálhatom magam,illetve máshol kipróbálhatom magam,és egyszerűen bevallom,szeretek angolul beszélni.szóval azt azért sem hanyagolom el.

Na megyek,és csak azt mondom,nyissátok ki a szemeteket!!!Sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr391456019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása