Széllel jött versek

 2009.10.13. 16:02

Sziasztok.Ma nem akartam blogolni,de mivel mari mondta,hogy nem rok minden nap,így úgy döntöttem,ma rendhagyó leszek,és mégis írok.Azért tudok írni most is miről.

Először is,ma viharos szél tombolt azokon a helyeken ahol tartózkodtam.Tejószagú,ez de egoistán hangzott,pedig scak azért írtam így,mert azt akartam érzékeltetni,hogy nem tudom hogy például Kővágóörsön(Kékkút) fújt e,és nem akartam azt írni hogy mindenhol szél volt,ha egyszer nem tudomXD.Na mindegy,a lényeg az hogy mikor indultam a suliba,akkor korom sötét volt és majd kicsavarta a kezemből az ernyőt a szél.Nagyon jó volt,tiszta izgi:D.Csak aztán már az volt a szar,hogy kezdtek elfagyni az ujjaim:(.Az nem esett jól,de szarni rá,minden évben legalább egyszer elfagynak,úgyhogy a kórház idén is garantált:d,vagy ha a kórház nem is,a doki tuti.

Aztán.A tavalyi évben hallottam egy verset,ami annyira tetszett hogy nagyon,és mostanra jutottam el oda,hogy megkereressem a szöveggyűjteményben.Csakhogy.Nem emlékszem sem arra hogy ki írta,arra hogy mi a címe,arra hogy miről szól,csak annyit tudok,hogy nagyon tetszett és hogy hol láttam. ha lapozgatom a könyvet és nem találom meg,nem fogom végigolvasni az összes verset csak azért hogy rátaláljak,hanem keresek egy másik verset.Na,de ez csak egy eset akkor,ha nem találom meg,persze a verset,addig gőzerővel fogom lapozgatni a  könyvet.Am télleg nem tudom melyik vers ez,és nekem  annyira tetszett,és olyan idegesítő hogy nem tudom ki írta vagy melyik az,csak annyira emlékszem hogy feltehetőleg a bal oldalon van.Asszem.Na mondom megy a keresés;).Am most az életem megint a versek körül forog,történt velem egy nagyon jó dolog,de ezt majd csak akkor mesélem el,ha már túlvagyok rajta,csak a versekkel kapcsolatos...

Ma rájöttem,hogy egy csomó mindenel nem avgyok tisztába,van egy csomó ismeretlen dolog,most például nem tudom mi az a plurk(?) vagy a twitter,és sztem ma meg fogom kérni Nikimet,hogy tartson nekem egy kiselőadást róla.Minél többet tud az ember,annál jobb.am meg meg nyitni akarok a világ felé,és minél több dolgot megismerni.

Ma írtam egy selejtes matek dogát,nagyon elcsűrtem,de ahogy hallottam nem csak én,szinte mindenki,de mindig ez van,hogy a dogába nehezebbeket ad az Inci.Aztán verekedtünk egyet Kupicával:(direkt írtam így),szégyellheted magad,akkorát ütöttél rám,még visszakapod:DKészülj.:D

Ma muszály leszek kényszerpihenőre menni,mert nagyon fúj a szél,így nem tudok futni,meg fáj minden részem,ami a nagyon elfáradásra utal.szóval,lehet ma kicsit pihenek,talán egy fél óra bicaj lesz ma a futás helyett,aztán meg evszek egy steppert.

Most megyek,fizikázok egy kicsit,meg lehet franciázok:Dmár úgy értem tanulok egy kis franciát,hát persze...:Dna szia mindenkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://smilebomb.blog.hu/api/trackback/id/tr271447689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása